Колектив

с. Єремія Стеблина, ЧСВВ
с. Єремія Стеблина, ЧСВВ
с. Єремія Стеблина, ЧСВВдиректорка школи, учителька української мови та літератури"Як молодий керівник, розумію, що в школі мислити потрібно глибоко та творчо, дивитися – з надією, любити – щедро."

c. Тереня Шиналь, ЧСВВ
c. Тереня Шиналь, ЧСВВ
c. Тереня Шиналь, ЧСВВзаступниця директора з навчальної роботи, учителька математики та інформатики"У всьому починати з себе, дарувати свої таланти і любити тих, до кого посилає мене Господь."

Ольга Пилипів
Ольга Пилипів
Ольга Пилипівзаступниця директора з виховної роботи, класний керівник 1(5)-А класу, учителька польської мови"Зроби все можливе з твого боку. Все неможливе зробить Бог!"

с. Хризанта Бурмей, ЧСВВ
с. Хризанта Бурмей, ЧСВВ
с. Хризанта Бурмей, ЧСВВсекретар, завідувач бібліотекою"Все на славу Божу!"

Наталія Мельник
Наталія Мельник
Наталія Мельникголова методичного об'єднання, учителька української мови та літератури"У будь-якій людині захований безмежний Світ, нескінченний в очах Божих" (о. Олександр Мень)

Оксана Гошовська
Оксана Гошовська
Оксана Гошовськаучителька української мови та літератури, класний керівник 7-Б класу"Досягнеш успіху тільки тоді, коли постараєшся на 100%!"

Вікторія Буличева
Вікторія Буличева
Вікторія Буличеваучителька української мови та літератури, класний керівник 6-Б класу"Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей — талант, вміння їх виховувати — мистецтво."

Галина Михайляк
Галина Михайляк
Галина Михайлякучителька зарубіжної літератури, класний керівник 9 класу"Головного очима не побачиш, головне бачить тільки серце" (Антуан де Сент-Екзюпері)

Христина Дмитрук
Христина Дмитрук
Христина Дмитрукголова методичного об'єднання, учителька англійської мови"У серце увійде лише те, що йде від серця."

с. Йосифа Лесніченко, ЧСВВ
с. Йосифа Лесніченко, ЧСВВ
с. Йосифа Лесніченко, ЧСВВучителька англійської мови"Tell me and I forget, Teach me and I remember, Involve me and I learn."

Ольга Арламовська
Ольга Арламовська
Ольга Арламовськаучителька англійської мови"Навчати з любов’ю, з душею, з терпеливістю. Докласти зусилля, додати уміння, бажання й старання. І все залюбки."

Марія Мартинович
Марія Мартинович
Марія Мартиновичучителька англійської мови"Follow your dreams and never give up!"

Софія Мисько
Софія Мисько
Софія Миськоучителька німецької мови та зарубіжної літератури«Прокладай шлях до розуму людини через її серце» (Ф. Честерфілд)

с. Марія Саковська, ЧСВВ,
с. Марія Саковська, ЧСВВ,
с. Марія Саковська, ЧСВВ,голова методичного об'єднання, учителька історії та християнської етики, класний керівник 8-Б класу"Бачити в кожній дитині, кожній людині відбиток усмішки Божого обличчя."

Юлія Луцишин
Юлія Луцишин
Юлія Луцишинучителька історії та правознавства, класний керівник 6-А класу"Війни виграють не генерали, війни виграють шкільні вчителі та парафіяльні священики" (Отто фон Бісмарк)

о.Віталій Сенько
о.Віталій Сенько
о.Віталій Сенькоучитель християнської етики та курсу "Людина і світ"

бр.Іван Зубрицький
бр.Іван Зубрицький
бр.Іван Зубрицькийучитель християнської етики"У всіх путях своїх думай про Нього, і Він твої стежки вирівняє". Прип. 3,6

Олена Рубашевська
Олена Рубашевська
Олена Рубашевськаучителька математики та інформатики, класний керівник 5-Б класу«Любов – це вічна робота над собою»

Софія Добжинецька
Софія Добжинецька
Софія Добжинецькаучителька математики та інформатики"Кінцева мета навчання – це не хороші оцінки, а набуття дітьми справжнього вміння мислити."

Галина Рущак
Галина Рущак
Галина Рущакучителька математики, класний керівник 10 класу"Єдиний шлях, який веде до знання – це діяльність."

Мар’яна Білас
Мар’яна Білас
Мар’яна Біласучителька математики"Кожна дія, яку ми робимо зараз, вже в цей момент впливає на наше майбутнє."

Марія Пеца
Марія Пеца
Марія Пецаголова методичного об'єднання, учителька біології, основ здоров'я, класний керівник 11 класу"Якщо твої плани розраховані на рік – сій зерно, якщо на десятиріччя – сади дерева, а якщо на ціле життя – віддай дітям часточку душі своєї – навчай їх."

Микола Петращук
Микола Петращук
Микола Петращукучитель фізики та астрономії, класний керівник 8-А класу"Docendo discĭmus" («Вчимося навчаючи»)

Оксана Матюшина
Оксана Матюшина
Оксана Матюшинаучителька географії та природознавства, класний керівник 7-А класу«Люблю те, що викладаю,
Люблю тих, кому викладаю»

Тетяна Бурда
Тетяна Бурда
Тетяна Бурдаучителька хімії"Коли мовчиш – мовчи з любові. Коли говориш – говори з любові. Коли виправляєш – виправляй з любові. Коли вибачаєш – вибачай з любові. Май завжди в глибині серця корінь любові, з того кореня виростуть тільки добрі справи" (св. Августин)

Наталія Кокар
Наталія Кокар
Наталія Кокаручителька біології та екологіїДіти - це наше майбутнє, вони такі особливі та неперевершені у своїх міркуваннях та поглядах. Закладаючи зараз підґрунтя знань у них, ВІРЮ в те, що де б вони В МАЙБУТНЬОМУ не працювали, будуть пам'ятати, що УКРАЇНУ потрібно будувати та розвивати по-іншому – ЕКОЛОГІЧНО ЧИСТОЮ ДЕРЖАВОЮ.

Ірина Рашкевич
Ірина Рашкевич
Ірина Рашкевичучителька трудового навчання"Важливіше оцінити не роботу, яку виконала дитина, а дитину, яка виконувала цю роботу."

Ігор Васюта
Ігор Васюта
Ігор Васютаучитель образотворчого мистецтва та художньої культури"Роби щось і ти дізнаєшся хто ти." Остін Клеон

Тетяна Соя
Тетяна Соя
Тетяна Сояучителька фізичної культури"Кожна праця, що робиться з любов’ю і відкритим серцем, завжди наближує людину до Бога."

Христина Басовська
Христина Басовська
Христина Басовськаучителька хореографії

Марія Мартюк
Марія Мартюк
Марія Мартюкучителька музичного мистецтва,
педагог-організатор
"Люби Бога і роби, що хочеш." Св. Августин

Леся Шподар
Леся Шподар
Леся Шподарпрактичний психолог«Гарний лише той учитель, у якому ще не вмер учень.»

Вікторія Трегубенко
Вікторія Трегубенко
Вікторія Трегубенкомедична сестра"Птах , який сидить на дереві, ніколи не боїться, що гілка під ним зламається, бо він довіряє не гілці , а власним крилам. Завжди вір у себе!"


с. Єремія Стеблина, ЧСВВ?1
с. Єремія Стеблина, ЧСВВ
"Як молодий керівник, розумію, що в школі мислити потрібно глибоко та творчо, дивитися – з надією, любити – щедро."

с. Єремія Стеблина, ЧСВВ

директорка школи, учителька української мови та літератури

2012 року закінчила магістратуру Прикарпатського національного університету ім. В. Стефаника за спеціальністю «Філолог. Викладач української мови та літератури».

За час перебування в школі виконувала різні обов’язки – від учителя християнської етики до заступника директора з виховної роботи. Брала участь у конкурсах «Учитель року» (номінація «Українська мова та література» ˗ ІІ місце на міському етапі) та «Вчитель року з предметів духовно-морального спрямування», що відбувався в Острозькій академії (ІІ місце на Всеукраїнському етапі).

Католицька школа-гімназія – це насамперед великий подарунок і можливість мого служіння Богові та людям. Це місце, де можна читати Євангеліє в реальності. Тут у Господніх руках помножуються таланти, вміння та добра воля багатьох осіб на Божу благодать. Це можливість перебувати на Таворі, споглядаючи красу Господа в радісних очах дитини й учителя, але й також стояння на Голготі, де Його терпіння заховані в кожному болі та в кожній сльозі. Католицька школа-гімназія – це Галилея, в якій Христос випереджує нашу спільноту своєю турботою, опікою, любов’ю та присутністю. Це місце, де Він є найпершим Учителем віри та нашим Господом. Це також місце родинного затишку та розуміння, це чудовий колектив однодумців, які прагнуть зростати інтелектуально та духовно. Католицька школа-гімназія – це храм, у якому ми намагаємося, щоб наука і віра стали тими крилами, які дозволять дитині полетіти в життя. Це школа, в якій ми прагнемо виховати Людину й Християнина. Нехай нам у цьому допоможе Господь!

c. Тереня Шиналь, ЧСВВ?1
c. Тереня Шиналь, ЧСВВ
"У всьому починати з себе, дарувати свої таланти і любити тих, до кого посилає мене Господь."

c. Тереня Шиналь, ЧСВВ

заступниця директора з навчальної роботи, учителька математики та інформатики

Закінчила Львівський державний університет ім. І. Франка у 1998 році (спеціальність «Механіка», кваліфікація: механік, математик-прикладник) та Тернопільський національний педагогічний університет у 2008 році (спеціальність «Математика», кваліфікація: вчитель математики).

Педагогічний стаж – 10 років.

Викладаю інформатику в 5 та 6 класах.

Життєве кредо: «Час – дорогоцінний дарунок від Господа, який помножується, коли даруєш його іншим».

Працюю над темою «Організація дослідницької роботи в процесі вивчення учнями інформатики».

А якщо коротко, то мої цінності можна записати такою формулою: Господь + Служіння + діти + колектив = Любов.

Ольга Пилипів?1
Ольга Пилипів
"Зроби все можливе з твого боку. Все неможливе зробить Бог!"

Ольга Пилипів

заступниця директора з виховної роботи, класний керівник 1(5)-А класу, учителька польської мови

Вищу освіту почала здобувати з вересня 2008 р. у Педагогічному інституті ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», по липень 2013 р., де отримала диплом магістра з відзнакою за спеціальністю «Дошкільна освіта. Початкова освіта».

З 2013 по 2017 роки навчалась в аспірантурі, спеціальність 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки. Тема дисертаційного дослідження – «Розвиток загальноосвітніх шкіл першого ступеня приватної форми власності в Україні (кінець ХХ – початок ХХІ століття)».

У серпні 2013 р. почала працювати вчителем початкових класів у ПЗШ І-ІІІ ступенів «Католицька школа святого Василія Великого», а з 2016 року ще й як керівник гуртка польської мови.

22 серпня 2014 року – отримала сертифікат про успішне навчання в рамках навчального семінару «Методика викладання курсу за вибором «Уроки для сталого розвитку» у 1-2 класах». У 2015 році – сертифікат слухача семінарів богословської, духовної та методичної формації. 2016 року була учасником програми-проекту «Творці змін» та працювала в експертній групі з розвантаження та оновлення програм для молодших класів, а також по завершенні навчання польської мови отримала Certyfikat ukończenia kursu językowego. У 2017 році нагороджена грамотою Верховної Ради України за заслуги перед Українським народом.

Прагну, щоб кожен учитель був дзеркалом добрих звичаїв: чого навчає або навчати збирається, те саме, як на зразкові, хай показує на самому собі.

с. Хризанта Бурмей, ЧСВВ?1
с. Хризанта Бурмей, ЧСВВ
"Все на славу Божу!"

с. Хризанта Бурмей, ЧСВВ

секретар, завідувач бібліотекою

Я народилася в Івано-Франківську. В цьому місті пройшли дитячі і юнацькі роки.

2011 р. розпочалося моє монаше служіння у Львові, де я отримала початкову формацію.

У 2017 році повернулася до Івано-Франківська. Із серпня продовжую моє служіння Богові у Католицькій школі-гімназії. На даний час працюю у секретаріаті школи та бібліотеці. Також одночасно здобуваю освіту вчителя математики та інформатики в Ужгородському Національному Університеті.

Наталія Мельник?1
Наталія Мельник
"У будь-якій людині захований безмежний Світ, нескінченний в очах Божих" (о. Олександр Мень)

Наталія Мельник

голова методичного об'єднання, учителька української мови та літератури

Закінчила Івано-Франківський педагогічний інститут (філологічний факультет). Спеціальність: учитель російської мови і літератури, вчитель української мови і літератури.

Працювала вчителем російської мови і літератури, вчителем української мови і літератури, заступником директора з виховної роботи у середній школі.

Цінності: Господь, Біблія, Людина, Сім’я, Дитина, Честь, Порядність.

Точкою перетину всіх шкільних предметів є Слово. Намагаюся працювати так,щоб дитина відчула його тонкий смак і ніжну пісню.

Уроки мови і літератури - це пошук, а не «завантаження» матеріалом. Учні вчаться читати , мислити, цікавитися, досліджувати, творити, грамотно писати через веселі правила, лінгвістичні розминки, кольорові творчі завдання і… гасло: «Ура! Помилка!»

Пам’ятаю, що я – дитина, якій Господь дав крила, щоб на них принести в небо душі інших дітей.

Оксана Гошовська?1
Оксана Гошовська
"Досягнеш успіху тільки тоді, коли постараєшся на 100%!"

Оксана Гошовська

учителька української мови та літератури, класний керівник 7-Б класу

Закінчила Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. Повна вища освіта (диплом магістра з відзнакою) за спеціальністю «Українська мова і література», кваліфікація викладача української мови і літератури; вчителя зарубіжної літератури; літературного редактора.

Навчалася в аспірантурі ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» за спеціальністю українська мова. Здобула науковий ступінь кандидата філологічних наук.

Стаж роботи: 7 років.

Католицька школа змінює людей.

У кожного учня своя дорога. Сьогодні вона завела його до Католицької школи, і це не збіг обставин, не спонтанний вибір, не освітній експеримент – це воля Бога, Його поклик бути саме там, а не деінде. Особливість підходу в тому, щоб дати учню виразне відчуття, що він – дарунок Бога, особливий і неповторний.

На уроках використовую такі методи викладання: пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, проблемний виклад матеріалу, евристичний, дослідницький.

Прийоми викладання: прийом графічного розбору, розбору-міркування; заміна, поширення, перестановка мовних одиниць; моделювання структури речення, словосполучення, конструювання словосполучень, речень певного типу, заміна мовних одиниць співвідносними, лінгвістичний і стилістичний експерименти; озаголовлення тексту, членування тексту, складання плану, визначення основної думки тексту, побудова тексту певного стилю, відтворення деформованого тексту, композиційне оформлення текстів різних типів мовлення тощо.

Вікторія Буличева?1
Вікторія Буличева
"Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей — талант, вміння їх виховувати — мистецтво."

Вікторія Буличева

учителька української мови та літератури, класний керівник 6-Б класу

Отримала диплом бакалавра у Прикарпатському національному університеті ім. Василя Стефаника за спеціальністю філолог, викладач української мова та літератури. На даний час працюю над магістерською роботою.

Намагаюсь як класний керівник створити доброзичливу атмосферу в класі, сформувати дружні стосунки і показати, що шкільне життя є веселим, цікавим і пізнавальним. Як учитель-словесник через ігрові моменти намагаюсь «пробити» мовну байдужість учнів, створюючи урок у співпраці з дітьми: зробити його цікавим, а дітей головними персонажами дійства.

Галина Михайляк?1
Галина Михайляк
"Головного очима не побачиш, головне бачить тільки серце" (Антуан де Сент-Екзюпері)

Галина Михайляк

учителька зарубіжної літератури, класний керівник 9 класу

Закінчила Полтавський державний педагогічний інститут ім. В.Г.Короленка.

Стаж роботи – 23 роки.

Вища кваліфікаційа категорія, вчитель-методист.

Була переможцем І етапу Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року» в номінації «Світова література» (2011 р.) та в номінації «Етика»; переможець І етапу Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник 2012».

 

Думки, які пам’ятаю сама і якими ділюся:

  • • Ідеал у самому тобі.
  • • «Учитель – також людина!» (Анна Гресь). Всі почуття властиві учителю: він страждає, хвилюється, любить.
  • • «Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої».
  • • «Любіть не школу, а дітей, які приходять до школи» (П. П.Блонські).
  • • «Щоб знати своє, потрібно мати з чим його порівняти» (М. Рильський)
  • • Кожен учень повинен мати можливість самореалізуватись, пам’ятаючи, що він - унікальний.

 

Мої професійні завдання:

  • • Створювати для дитини умови розвитку неповторної індивідуальності, виховувати в неї прагнення до самостійної пізнавальної діяльності, долучати її до християнських ідеалів.
  • • Навчити дітей бути самостійними, незалежними.
  • • Формувати в них почуття індивідуальної особистості, яка пишається своїми можливостями.
  • • Дати можливість для власного вибору кожним учнем і відповідальності за цей вибір.
  • • Підтримувати в дітях віру в те, що кожен з них унікальний і має певні здібності, важливо лише повірити у власні сили і не зупинятися на шляху вдосконалення.
  • • Підвищувати інтерес учнів до читання творів літературної класики.
  • • Досконало оволодіти інтернет-дошкою.

 

Проблема, над реалізацією якої я працюю: «Самовдосконалення та духовний саморозвиток сучасного гімназиста в умовах формування полікультурного середовища через вивчення літератури народів світу».

В мене, як і в кожного з нас, в учительському арсеналі є багато різноманітних прийомів, але найголовнішим я вважаю ЛЮБОВ. Так, як родзинкою нашого закладу є виховання майбутніх повноцінних громадян суспільства на принципах християнської моралі («Бог є любов» І Йо 4,8), переконана – все починається з любові.

Христина Дмитрук?1
Христина Дмитрук
"У серце увійде лише те, що йде від серця."

Христина Дмитрук

голова методичного об'єднання, учителька англійської мови

Навчалася на факультеті романо-германської філології (англійська мова) Прикарпатського національного університету ім. B. Стефаника.

Працювала асистентом кафедри іноземних мов Прикарпатського національного університету ім. В. Стефаника.

З 2015 по 2017 викладала англійську мову в Українській гімназії №1 м. Івано-Франківська.

З серпня 2017 року - вчитель англійської мови Івано-Франківського приватного навчально-виховного комплексу “Католицька ЗШ ІІ-ІІІ ступенів-гімназія св. Василія Великого”.

Педагогічний стаж - 13 років.

У кожному учневі бачу дитину Божу, обдаровану особливими талантами, намагаюся розпізнати ці таланти і допомогти їх примножувати. Вважаю, що Католицька школа - це заклад, у якому діти можуть гармонійно розвиватися, здобувати знання і щодня збагачуватись духовно. Атмосфера любові, яка панує у Католицькій школі - це те, що, на мою думку, робить її особливою.

На уроках ефективно застосовую метод проектів, що сприяє не тільки вдосконаленню знань учнів з англійської мови, але й вчить дітей працювати у команді, розвивати їх лідерські якості, опрацьовувати інформацію самостійно та презентувати шляхи вирішення досліджененої проблеми. Також використовую такі методи як “мозковий штурм”, “асоціативний кущ” та “кошик ідей”.

с. Йосифа Лесніченко, ЧСВВ?1
с. Йосифа Лесніченко, ЧСВВ
"Tell me and I forget, Teach me and I remember, Involve me and I learn."

с. Йосифа Лесніченко, ЧСВВ

учителька англійської мови

Закінчила Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника. З 2008 року працюю в Католицькій школі.

2017 року присвоєно I кваліфікаційну категорію.

Нагороджена грамотою Департаменту освіти та науки м. Івано-Франківська за якісну підготовку учнів до II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови.

Методи навчання, які я застосовую на уроках: робота в парах, групах; метод проектів; мозковий штурм; гронування; сенкан; незакінчені речення; есе; дискусія.

Задля досягнення виховних і навчальних цілей, окрім основної діяльності, я зосереджую свою увагу на позакласній роботі. Ефективним та результативним було залучення учнів до таких позакласних заходів: “The Little Prince”, Musical “Only love is spoken here”, The way of the Cross, “Cinderella”.

«Люби те, що робиш», ˗ це і є особливість мого підходу до учнів.

“If you want to teach young people, first you must love them – love them all equally”.

“Without confidence and love, there can be no true education” ( St. John Bosco )

Ольга Арламовська?1
Ольга Арламовська
"Навчати з любов’ю, з душею, з терпеливістю. Докласти зусилля, додати уміння, бажання й старання. І все залюбки."

Ольга Арламовська

учителька англійської мови

Навчалася в Прикарпатському національному університеті ім. В. Стефаника

Успіх у навчанні і вихованні значною мірою забезпечується творчим підходом, лише захоплений своєю справою вчитель може заохотити учнів, навчити їх творчо мислити, проявляти самостійність у виконанні завдань.

Католицька школа є для мене особливою, насамперед тим, що вона відрізняється від усіх інших шкіл своїм християнським спрямуванням. Окрім стандартної програми, школа вносить вагомий вклад у духовне формування учнів та глибше пізнання християнських засад. Я неймовірно вдячна Богу, що є вчителем в школі, де кожен учень є особливим дарунком небес.

На своїх уроках застосовую інтерактивні форми, методи та стратегії навчання, розвиток творчого та логічного мислення учнів, а також комунікативної компетенції.

Марія Мартинович?1
Марія Мартинович
"Follow your dreams and never give up!"

Марія Мартинович

учителька англійської мови

Навчалася в Прикарпатському національному університеті ім. Василя Стефаника на факультеті іноземних мов.

У Католицькій школі св. Василія Великого працюю 2 роки.

На уроках англійської мови активно використовую інтерактивні методи, які забезпечують активну діяльність учнів у процесі опанування навчального матеріалу; метод гри в розвитку усного мовлення на уроках англійської мови; метод використання комп'ютерних технологій у навчанні учнів; застосування інноваційних технологій на уроках англійської мови як засіб підвищення результативності навчання та розвитку креативності; творча та креативна діяльність учнів на уроках англійської мови за допомогою різних інновацій: проектів, рольових ігор, драматизації.

У процесі викладення іноземних мов , на мою думку, варті найбільшої уваги такі технології, які засновані на особистісно-орієнтовному навчанні.

Особливістю Католицької школи є те, що учень в процесі комплексного навчання і виховання формується, як індивідуальність, яка успішно й легко досягає поставлених цілей у сучасному світі. Атмосфера добра в школі, індивідуальний підхід до навчання, високодуховна культура,цілісна співпраця «вчитель-учень-батьки» - це ті аспекти, які є особливими та найголовнішими в нашій школі.

Софія Мисько?1
Софія Мисько
«Прокладай шлях до розуму людини через її серце» (Ф. Честерфілд)

Софія Мисько

учителька німецької мови та зарубіжної літератури

Навчалася в Прикарпатському національному університеті ім. В. Стефаника на факультеті іноземних мов та факультеті історії та політології. Повна вища освіта (магістр) за спеціальністю «Німецька мова та література». Кваліфікація викладача німецької та англійської мови та вчителя зарубіжної літератури. Повна вища освіта (спеціаліст) за спеціальністю «Політологія». Кваліфікація викладача політологічних наук.

Працюю у Центрі патріотичного виховання ім. С. Бандери керівником гуртка «Юні політологи», а також асистентом кафедри іноземних мов університету права ім. Короля Данила Галицького.

Ще з дитинства мріяла бути вчителем німецької мови тому, що захоплююся Німеччиною, мовою та культурою цієї країни, а щедуже люблю працювати з дітьми.

До праці мене завжди найбільше спонукає та надихає результат, який я бачу у своїх учнів.

Використовуючи у своїй роботі інноваційні технології навчання, намагаюсь розвивати глибину і об’ємність знань школярів, уміння використовувати  їх у різноманітних ситуаціях, можливість заохочувати до творчої самостійності, уміння погоджувати нове із набутим вже досвідом і досвідом інших.

Важливим є застосування таких технологій навчання:

  • створення мовленнєвих ситуацій, що наближають навчальне спілкування до справжніх життєвих умов;
  • використання технічних засобів;
  • проведення рольових ігор, відповідно до теми уроку;
  • застосування методів проектів.

 

У своїй професійній діяльності дотримуюсь таких принципів:

  • Лише той учитель, хто живе так, як навчає (Г.Сковорода);
  • Учитель і учень ростуть разом;
  • Ми навчаємось не для школи, а для життя (Сенека).
с. Марія Саковська, ЧСВВ,?1
с. Марія Саковська, ЧСВВ,
"Бачити в кожній дитині, кожній людині відбиток усмішки Божого обличчя."

с. Марія Саковська, ЧСВВ,

голова методичного об'єднання, учителька історії та християнської етики, класний керівник 8-Б класу

Навчалась в Івано-Франківському державному педагогічному інституті ім. Василя Стефаника.

У Католицькій школі святого Василія Великого працюю 11 років, у Католицькій школі-гімназії перший рік.

Моє життєве кредо: “Господи Ісусе, допоможи мені побачити Тебе в усмішці кожної дитини, в кожному, хто мене оточує”.

Зреалізувати це можливо, виявляючись у хід історії людства, де все діється з Божого допусту, з Божої волі. Лише дотримуючись заповідей Божих, побудованих на Законах Любові, людське суспільство здатне зупинити війни, національні, релігійні чи будь-які інші ворожнечі й відшукати мир між людьми, а найперше у собі.

Юлія Луцишин?1
Юлія Луцишин
"Війни виграють не генерали, війни виграють шкільні вчителі та парафіяльні священики" (Отто фон Бісмарк)

Юлія Луцишин

учителька історії та правознавства, класний керівник 6-А класу

Закінчила Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника, отримала диплом магістра. З вересня 2011 року працюю в ІФПЗШ І-ІІІ ст. «Католицька школа святого Василія Великого».

Мабуть, немає нічого цікавішого, як бути вчителем історії. Бо хто ще так часто переміщується в часі та просторі і разом із улюбленими учнями мандрує чудовими стежками нашого минулого! Хто ще, як не вчитель-історик щодня відтворює найзахоплюючі сторінки давнини і ділиться цим з тими, хто з уважністю і захопленням чекає на щось нове, невідоме і цікаве! Хто ще, як не вчитель історії виступає «посередником» між молодим підростаючим, митцями та науковцями!

Моє професійне кредо: «Дитина – це не посудина, яку треба наповнити знаннями, це смолоскип, який потрібно запалити!». Моя професійна діяльність спрямована на виховання людини-християнина-громадянина, на зацікавлення учнями історії свого народу та прищеплення почуття любові до своїх співвітчизників-сучасників та героїв минулого. Стараюся, щоб уроки історії були цікавими та корисними. Щоб кожен учень зумів висловити свою думку і відчував себе неповторною особистістю. Намагаюся прокладати шлях до розуму дитини через її серце. Найбільшу радість мені приносить навіть найменше досягнення мого учня як у навчанні, так і в житті. Вірю, що успіх приходить до того, хто робить те, що найбільше любить.

На уроках історії та правознавства практикую проведення нетрадиційних форм уроків: уроди-конференції, уроки-диспути, уроки-брейн-ринги, уроки-екскурсії. Широко застосовую інтерактивні методи навчання.

На уроках історії та правознавства практикую проведення нетрадиційних форм уроків: уроди-конференції, уроки-диспути, уроки-брейн-ринги, уроки-екскурсії. Широко застосовую інтерактивні методи навчання.

Досвід роботи в Католицькій школі переконує, що кращого навчального закладу для реалізації своїх можливостей годі й шукати. Саме тут зв'язок учитель-учень будується виключно на людських та християнських цінностях. Саме тут я постійно відчуваю присутність Того, Хто мене створив!

о.Віталій Сенько?1
о.Віталій Сенько

о.Віталій Сенько

учитель християнської етики та курсу "Людина і світ"
бр.Іван Зубрицький?1
бр.Іван Зубрицький
"У всіх путях своїх думай про Нього, і Він твої стежки вирівняє". Прип. 3,6

бр.Іван Зубрицький

учитель християнської етики
Олена Рубашевська?1
Олена Рубашевська
«Любов – це вічна робота над собою»

Олена Рубашевська

учителька математики та інформатики, класний керівник 5-Б класу

Закінчила Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника (факультет математики та інформатики). Спеціальність «Математика», кваліфікація: математика. Викладач.

Працювала вчителем математики, інформатики, заступником директора з навчально-виховної роботи. Педагогічний стаж – 12 років; кваліфікаційна категорія – вища.

З 2012 року є членом міської творчої групи вчителів інформатики тачленом журі з перевірки робіт на ІІ етапі олімпіади з інформаційних технологій. У 2016 році була членом журі на міському етапі конкурсу «Вчитель року» в номінації «Інформатика».

За останні п’ять років підготувала 15 призерів ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій.

На своїх уроках за допомогою математики намагаюся виховати ті цінності, які зможуть допомогти кожній дитині в майбутньому. Працюю над темою «Розвиток творчих здібностей учнів у позаурочний час».

Вірте, цінуйте і поважайте себе, тому що ніхто не зможе цього зробити, коли самі цього не зробите!

У вас будуть вірити, а також цінувати і поважатитією мірою, якою ви самі в себе вірите, себе цінуєте та поважаєте.

Софія Добжинецька?1
Софія Добжинецька
"Кінцева мета навчання – це не хороші оцінки, а набуття дітьми справжнього вміння мислити."

Софія Добжинецька

учителька математики та інформатики

Закінчила Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (факультет математики та інформатики).

Професійна кваліфікація: «Математик, викладач», «Фахівець з інформатики, викладач».

Життєве кредо: «Зроби все можливе зі свого боку. Все неможливе зробить Бог».

Вірю, що кожна дитина має здібності до навчання, потрібно тільки допомогти їй повірити в свої сили. Впевнена, що зусилля, докладені дітьми під час навчання, значною мірою вплинуть на можливості, що відкриються перед ними після його завершення.

Галина Рущак?1
Галина Рущак
"Єдиний шлях, який веде до знання – це діяльність."

Галина Рущак

учителька математики, класний керівник 10 класу

Закінчила ДВНЗ “ПНУ ім. В. Стефаника” (факультет математики та інформатики, спеціальність «Математика»).

Працювала вчителем математики та інформатики.

У роботі з дітьми керуюся словами: “Почніть робити те, що потрібно. Потім робіть те, що можливо. І ви раптом виявите, що робите неможливе”.

Життєве кредо: “Без Бога – ні до порога”.

Мар’яна Білас?1
Мар’яна Білас
"Кожна дія, яку ми робимо зараз, вже в цей момент впливає на наше майбутнє."

Мар’яна Білас

учителька математики

Навчалася в ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”.

Професійна кваліфікація: “математик, викладач”, “фахівець з інформатики, вчитель”.

Стаж роботи: вчитель інформатики в Угорницькій ЗОШ.

Додаткові професійні навчальні курси: “Сервіси Google у професійній діяльності вчителя”.

Марія Пеца?1
Марія Пеца
"Якщо твої плани розраховані на рік – сій зерно, якщо на десятиріччя – сади дерева, а якщо на ціле життя – віддай дітям часточку душі своєї – навчай їх."

Марія Пеца

голова методичного об'єднання, учителька біології, основ здоров'я, класний керівник 11 класу

Вищу освіту здобула в Тернопільському державному педагогічному університеті ім. В.Гнатюка.

Загальний педагогічний стаж: 15 р.

Кваліфікаційний рівень: спеціаліст І категорії.

На п’ятому курсі навчання в розпочала працювати в Івано-Франківській ЗШ І-ІІІ ст. №18 вчителем біології. З вересня 2013 року працюю в Католицькій школі на посаді вчителя біології, основ здоров’я та основи медичних знань.

Працюю над такою проблемою «Впровадження інноваційних форм навчання – підвищення якості шкільної природничої освіти».

У своїй роботі використовую такі інтерактивні методи, як мозкова атака, прес-бої, метод проблемних завдань. Провела уроки «За і Проти», ментальні карти, групові форми навчання.

Брала участь в екологічних конференціях на базі Прикарпатського університету ім. В. Стефаника, конференціях з питань біоетики щодо питань еволюції, евтаназії, абортів (Медична академія), проходила професійні курси.

Підготувала призерів ІІ і ІІІ етапів предметних олімпіад (2013 р. – 6 на ІІ етапі, 2014 р. – 4 на ІІ етапі, 1 - на ІІІ етапі, 2015 р. – 2 на ІІ етапі, 1 – на ІІІ етапі, 2016 р. 1 на ІІ етапі, 1 – на ІІІ етапі).

Школа для мене є насамперед допомогою в духовному рості, щоб навчитися пройти крізь суспільні проблеми так, щоб не впасти. Саме у Католицькій школі є можливість виконати своє призначення, пізнати задум Божий через чисті серця дітей. Часто в учнів на уроках визрівають цікаві пояснення, гіпотези щодо питань з біології , відповіді на які поки що знає Сам Бог, а наше завдання навчити шукати істину. Чи не найдосконаліша мотивація для нас усіх?

…шукайте, і знайдете…(Лука: 11, 9)…

Нічого бо нема схованого, що не стало б явним, нічого тайного, що не стало б знаним і не вийшло на яв. (Лука: 8,17)

Працюю за принципом: «Всіх слухайте. Але не всіх слухайтесь! Шукайте і знаходьте власне! Гарний вчитель вчиться все життя, в усьому знаходячи раціональне зерно»

Микола Петращук?1
Микола Петращук
"Docendo discĭmus" («Вчимося навчаючи»)

Микола Петращук

учитель фізики та астрономії, класний керівник 8-А класу

Закінчив Калуський хіміко-технологічний технікум, спеціальність «Виробництво органічних речовин», диплом молодшого спеціаліста з відзнакою; Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника, фізико-технічний факультет, спеціальність “Радіофізика і електроніка”, диплом магістра, кваліфікація радіофізик; Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника, фізико-технічний факультет, спеціальність “Фізика”, диплом спеціаліста, кваліфікація фізик та викладач фізики.

Викладав фізику, астрономію та інформатику в Тужилівському НВК Калуського р-ну, а також фізику в Мостищанській загальноосвітній школі І-ІІ ст. Був керівником гуртка «Комп’ютерна грамота» в цій же школі.

Спеціаліст І категорії.

З серпня 2017 – вчитель фізики та астрономії в Приватному навчально-виховному комплексі «Католицька загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ст. – гімназія святого Василія Великого».

Під час роботи використовую словесні методи навчання, експериментальні методи, а також методи індукції, дедукції, абстракції, аналогії, моделі.

У Католицькій школі-гімназії сподіваюся знайти можливість не тільки навчати інших, але й зростати самому.

Оксана Матюшина?1
Оксана Матюшина
«Люблю те, що викладаю,
Люблю тих, кому викладаю»

Оксана Матюшина

учителька географії та природознавства, класний керівник 7-А класу

Закінчила Львівський державний університет ім. Івана Франка за спеціальністю «Географія».

Загальний педагогічний стаж 26 років. Кваліфікаційна категорія – вища.

21 рік працювала вчителем географії в ЗОШ №12 м. Івано-Франківська.

За Божою волею з вересня 2015 року працюю вчителем географії та природознавства в Католицькій школі.

Володію сучасними ефективними формами та методами організації навчально-виховного процесу. Впроваджую на уроках інтерактивні форми роботи, використовую сучасні інформаційні технології, проблемно-пошуковий та дослідницький методи навчання. Застосовую багато наочного й дидактичного матеріалу краєзнавчого змісту.

Особливу увагу приділяю екологічній та природоохоронній освіті учнів, поєдную це з основними напрямками роботи школи.

Вдячна Богові, що працюю в навчальному закладі, де по-справжньому плекаються  християнські цінності.

Тетяна Бурда?1
Тетяна Бурда
"Коли мовчиш – мовчи з любові. Коли говориш – говори з любові. Коли виправляєш – виправляй з любові. Коли вибачаєш – вибачай з любові. Май завжди в глибині серця корінь любові, з того кореня виростуть тільки добрі справи" (св. Августин)

Тетяна Бурда

учителька хімії

Вищу освіту здобувала, навчаючись на хімічному факультеті Дніпропетровського державного університету ім. Олеся Гончара, навчання успішно завершила в 1993р.

З вересня 1998 року працюю вчителем хімії в Івано-Франківському фізико-технічному ліцеї, а з вересня 2012 року ще маю Боже благословення на вчителювання у Католицькій школі, чим неймовірно тішусь.

Стаж педагогічної діяльності 19 років. Учитель вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист, переможець обласного етапу та дипломант фінального етапу конкурсу «Учитель року-2015» у номінації «Хімія» не відбувся б, якби не можливість з любов’ю у серці дарувати свої знання розумним, талановитим, допитливим, творчим, креативним і непосидючим учням.

Технології особистісно-орієнтованого навчання, інтерактивні технології колективно-групового навчання, інформаційно-комунікаційні технології, разом з технологіями опрацювання дискусійних питань і методом проектів дають плоди у вигляді ґрунтовних знань учнів лиш тоді, коли, зацікавивши хімічним експериментом на уроці або запропонувавши нескладний домашній експеримент, з любов’ю, молитвою і терпеливістю сієш «розумне, добре і вічне» у благодатний ґрунт сердець розумників і розумничок.

Сучасний учитель – це теж учень. У вересні 2016 року пройшла курси підвищення кваліфікації у ІФОІППО, а також була сертифікованим учасником тренінгу освітньої спільноти GEG Україна «Цифрові інструменти та можливості».

Наталія Кокар?1
Наталія Кокар
Діти - це наше майбутнє, вони такі особливі та неперевершені у своїх міркуваннях та поглядах. Закладаючи зараз підґрунтя знань у них, ВІРЮ в те, що де б вони В МАЙБУТНЬОМУ не працювали, будуть пам'ятати, що УКРАЇНУ потрібно будувати та розвивати по-іншому – ЕКОЛОГІЧНО ЧИСТОЮ ДЕРЖАВОЮ.

Наталія Кокар

учителька біології та екології

Закінчила Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника. Кандидат біологічних наук, доцент кафедри біології та екології ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»

Стаж науково-педагогічної роботи: 9 років.

Опублікувала 30 наукових праць, серед них: 6 статей у фахових виданнях України та 2 у закордонних виданнях; 10 статей в матеріалах конференцій українських та закордонних видань; навчальний посібник «Морфологія рослин» рекомендований Міністерством освіти і науки України для студентів вищих навчальних закладів (лист №1-11-7310 від 04.08.2010 р.), навчальний посібник “Прикладна екологія” рекомендований вченою радою інституту природничих наук Прикарпатського національного університету ім. Василя Стефаника (протокол № 4 від «23» лютого 2011 року), а також 10 тез доповідей міжнародних та всеукраїнських конференцій, які проводилися у Львові, Харькові, Києві, Сумах, Лондоні та в інших містах.

Керівник секції екології та аграрних наук в Івано-Франківській Малій Академії наук учнівської молоді. Під моїм керівництвом у 2017 році було захищено 4 наукові роботи на міському етапі, які посіли І місце; на обласному рівні одне І місце, два ІІ місця і одне ІІІ місце; на Всеукраїнському рівні один учень здобув ІІ місце.

Постійно вдосконалюю свою педагогічну майстерність на тренінгах, симпозіумах, семінарах, конференціях.

Моя мета: виховувати активних громадян України.

Мої цінності: Віра, Надія, Любов, наполегливість у праці та в навчанні, щирість, порядність, взаєморозуміння і повага.

Ірина Рашкевич?1
Ірина Рашкевич
"Важливіше оцінити не роботу, яку виконала дитина, а дитину, яка виконувала цю роботу."

Ірина Рашкевич

учителька трудового навчання

Навчалася в Солотвинській СШ Івано-Франківської області.

Після закінчення школи здобула професію швеї в СПТУ №2 (м.Івано-Франківськ 1989-1990 рр.) та вчителя трудового і професійного навчання в Дрогобицькому державному педагогічному інституті ім. Івана Франка (1990-1996 рр.).

Працювала в Солотвинській ЗШ І-ІІІ ст.

З вересня 2006р. працюю в Католицькій школі св. Василія Великого вчителем трудового навчання.

Спеціаліст вищої категорії (за результатами атестації 2014 р.)

На уроках використовую різні форми і методи роботи, щоб забезпечити послідовне включення учнів у всі етапи проектування та виготовлення виробів.

В стосунках з учнями стараюсь знаходити індивідуальний підхід до кожного, щоб навчити їх самостійно, творчо, з любов’ю та відповідальністю виконувати будь-яку роботу. Для цього проводжу уроки з поєднанням традиційних та інтерактивних технологій навчання. А також просто розмовляємо, вирішуючи ті чи інші проблеми. Я намагаюся допомогти дітям стати духовно багатими, гармонійно розвинутими та творчими особистостями. В Католицькій школі всього цього можна досягти за допомогою християнського виховання, використовуючи притчі, цитати чи історії зі Святого Письма.

Ігор Васюта?1
Ігор Васюта
"Роби щось і ти дізнаєшся хто ти." Остін Клеон

Ігор Васюта

учитель образотворчого мистецтва та художньої культури

Народився в м. Івано-Франківську.

Навчався в Дитячо-юнацькій художній студії, далі в Івано-Франківській художній школі. Після закінчення 9 класу продовжував навчання в ПТУ №5  за спеціальністю «Художнє оформлення інтер’єрів громадських та промислових будівель».

З 1999 по 2000 рік навчався в молодіжній студії кіномистецтв (викладач – Яковина Юліан Іванович).

1999 - 2004 роки – навчання на художньо-графічному факультеті Прикарпатського університету ім. В.Стефаника (диплом магістра), де й захистив наукову роботу на тему „Ленд-арт як напрямок сучасного українського візуального мистецтва – шляхи національної ідентифікації та глобалізаційні процеси”.

З 2004 по 2006 рр. працював учителем образотворчого мистецтва і дизайну у Підлузькій школі Тисменицького району Івано-Франківської області.

З 2005 по 2009 – робота на посаді головного дизайнера ПП «Дизайн-студія «ДіМ».

З 2010 року - суб`єкт підприємницької діяльності у сфері дизайну та візуального мистецтва.

З 2015 року - розпочав навчання в Івано-Франківському Богословському університеті імені святого Івана Золотоустого (катехитично-педагогічний факультет).

З 2017 року працюю вчителем образотворчого мистецтва та художньої культури у Івано-Франківському ПНВК «Католицька загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів-гімназія св. Василія Великого».

Виставкова та кураторська діяльність:

1995 р.

Персональна виставка графіки, клуб-салон „Ортус”, м. Івано- Франківськ.1996 р.

Персональна виставка графіки, приміщення професійно-технічного училища №5, м. Івано-Франківськ.1997 р. – 2002 р.

Періодичні виставки малярства художників Прикарпаття, обласний науково-методичний центр культури Прикарпаття, м. Івано- Франківськ.1998 р.

Персональна виставка графіки „Асоціації”, обласний науково-методичний центр культури Прикарпаття, м. Івано-Франківськ.Міжнародний проект „MAIL-ART” – „Гроші-гроші”, Палац Мистецтв, м. ЛьвівОрганізатор та учасник мистецької студентської групи „Гофрований простір” („Crimp area”).1999 р.

Учасник Всеукраїнського проекту „Мережа сучасного українського мистецтва”, ЦСМ при НаУКМА – лабораторія Графічного дизайну, м. КиївВиставка-конкурс „Наше місто ’99”, Міська Ратуша, м. Івано -Франківськ, відзнакаУчасть в інтерактивному міжнародному проекті „MAIL-ART” – „Stamp Archive”, м. Тілбург, Нідерланди.2000 р.

Виставка-конкурс „Наше місто 2000”, Міська Ратуша, м. Івано-ФранківськМистецький проект „February 10x10+1”, Виставкова зала Івано-Франківського осередку НСХУ, м. Ів. – Франківськ.2001 р.

Організатор та учасник групової виставки живопису та графіки „Crimp area+Весна”, Зал засідань Львівського осередку НСПУ, м. ЛьвівМолодіжна виставка живопису та графіки „Гра у краплі”, галерея „Акварель”, м. Київ

2003 р.

Пленер художників „Галичем”, Галицький р-н, с. КрилосХудожня виставка „Образ міста та Колегіати у графіці й малярстві українських та зарубіжних митців”, Івано-Франківський обласний художній музей2004 р.

Художня виставка молодих митців України, Виставкова зала Івано-Франківського осередку НСХУ, м. Івано-ФранківськЗасновник та учасник ГО "Молодіжна мистецька формаціїя „Форумс”.

2005 р.

Куратор та учасник мистецької акції „Навколо палацу” молодіжної мистецької формації „Форумс”. Ленд-арт проект - «Ініціація», Палац Потоцьких, м. Івано-ФранківськМіжнародна художня виставка „Осінній салон” (каталог), Палац мистецтв, м. ЛьвівКуратор та учасник молодіжного мистецького проекту „Репортаж” (фото панно перших люмінографічних експериментів, проект «Репортаж 7,5 секунд») Молодіжної Мистецької Формації „Форумс”, галерея „Чотири кімнати”, вул. Низова, 2 м. Івано-Франківськ.2006 р.

Автор 3 проектів ленд-арту на фестивалі музики та ленд-арту "ШЕШОРИ": «Сіль Землі», «Перехрестя», перформенс «Падіння: Схід-Захід», смт. Шешори, Косівський р-н, Івано-Франківська обл.2007-2008 р.

Куратор проекту „Школа Мистецтв Вихідного Дня” - ГО «Молодіжна Мистецька Формація „Форумс” за сприяння Івано-Франківського обласного художнього музею, м. Івано-Франківськ.2010 р.

Персональна виставка люмінографії експериментальної арт-лабораторїї Юліана Яковини та Ігоря Васюти, Культурно-мистецький Центр «Є», м. Івано- Франківськ.2015 - 2107рр.

Керівник арт-студії "ВИФЛИЄМ" Католицької школи св. Василія Великого.2011 - 2017рр.

Учасник та Куратор різноманітних мистецьких акцій та проектів у сфері дизайну та візуального мистецтва.

Тетяна Соя?1
Тетяна Соя
"Кожна праця, що робиться з любов’ю і відкритим серцем, завжди наближує людину до Бога."

Тетяна Соя

учителька фізичної культури

Закінчила Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника з відзнакою. Здобула кваліфікацію викладача фізичного виховання, організатора туристичних робіт.

Прослухала матеріал навчального курсу на темою «Базові основи занять оздоровчого фітнесу».

На уроках фізичної культури широко застосовую інноваційні технології навчання, спрямовані на тренування витривалості, сили, швидкості, гнучкості. Пріоритетними у роботі є ігрові технології із врахуванням вікових особливостей, технології рівневої диференціації та особисто-орієнтованого навчання.

Христина Басовська?1
Христина Басовська

Христина Басовська

учителька хореографії
Марія Мартюк?1
Марія Мартюк
"Люби Бога і роби, що хочеш." Св. Августин

Марія Мартюк

учителька музичного мистецтва,
педагог-організатор

Я навчалася в Ужгородському Державному музичному училищі ім. Д. Задора, а також у Прикарпатському національному університеті ім. В. Стефаника. Особливою подією в моєму житті було навчання в Місіонерській школі Св. Ап. Павла.

У моєму досвіді роботи є величезна кількість християнських дитячих таборів та різних християнських з’їздів.

Особливість мого підходу до школярів:

- для мене важливо, щоб дитина почувалася комфортно, адже це чудова атмосфера для зростання найперше морального, духовного, атакожосвітнього; так здобувається довіра – через прийняттята будуванняіндивідуальних стосунківіз дітьми;

- креативність чудово допомагає засвоювати різні навчальні матеріали;

- відкриття творчих здібностей дітей;

- прийняття їхніх ідей, побажань, думок про конкретні мистецькі речі;

- спільна праця;

- і ще багато іншого, що зазвичай народжується безпосередньо в праці з дітьми.

Католицька школа для мене насправді є особливою. Найперше тому, що в ній можна переживати свою віру, нести духовні та моральні цінності, любов, радість та все, що є скарбом в серці, а також можливість цим ділитися просто так. Особливим є колектив працівників. Важливим для менеє необмеженість у творчості .

Активно займаюся музичною діяльністю в музичному гурті YakMaBand та проекті  Kerygmaproject 2.

 

Леся Шподар?1
Леся Шподар
«Гарний лише той учитель, у якому ще не вмер учень.»

Леся Шподар

практичний психолог

2007 року закінчила Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника за спеціальністю «Психолог, викладач». Загальний стаж роботи – 10 років.

Для мене дитина – це чистий аркуш, а дорослі – це «художники», які довершують картину… На жаль, не завжди саме той чи інший штрих дорослого формує ідеальний образ картини. Вчитель, на мою думку, це саме той «художник», який повинен вносити лише добрі, правильні та чіткі лінії в образі дитини. А вчитель саме Католицької школи обов’язково домальовує високоморальні, духовні та світлі тони.

Життєве кредо: «Всі перемоги починаються з перемоги над собою». 

Вікторія Трегубенко?1
Вікторія Трегубенко
"Птах , який сидить на дереві, ніколи не боїться, що гілка під ним зламається, бо він довіряє не гілці , а власним крилам. Завжди вір у себе!"

Вікторія Трегубенко

медична сестра

 Ніколи не могла б подумати, що буду працювати з дітьми і це мені буде приносити задоволення. Вони веселі, цікаві, виховані, з ними легко знайти спільну мову. Це чудова школа і також гарний учительський колектив, з яким приємно працювати в гармонії та розумінні.