Колектив

с. Єремія Стеблина, ЧСВВ
с. Єремія Стеблина, ЧСВВ
с. Єремія Стеблина, ЧСВВдиректорка школи, учителька української мови та літератури"У школі мислити потрібно глибоко та творчо, дивитися – з надією, любити – щедро."

с. Хризанта Бурмей, ЧСВВ
с. Хризанта Бурмей, ЧСВВ
с. Хризанта Бурмей, ЧСВВзаступниця директора з навчальної роботи, учителька математики та інформатики"Все на славу Божу!"

Юлія Луцишин
Юлія Луцишин
Юлія Луцишинзаступниця директора з виховної роботи, класний керівник 9-А класу, учителька історії«Коли мовчиш ‒ мовчи з любові.
Коли говориш ‒ говори з любові.Коли виправляєш ‒ виправляй з любові. Коли вибачаєш ‒ вибачай з любові. Май завжди в глибині серця корінь любові.
З того кореня виростуть тільки добрі справи»
Аврелій Августин

с. Меланія Мартинишин, ЧСВВ
с. Меланія Мартинишин, ЧСВВ
с. Меланія Мартинишин, ЧСВВсекретар"За будь-яких обставин через молитву прохайте Господа про що потребуєте, та завжди дякуйте Йому за все, що маєте." (Флп. 4:6)

о. Маркіян Букатчук
о. Маркіян Букатчук
о. Маркіян БукатчукАдміністратор«Допоможи мені зробити це самому»
(Марія Монтессорі)

Ольга Чемна
Ольга Чемна
Ольга Чемнаучителька англійської мови, класний керівник 5-Б класу

Олена Товарницька
Олена Товарницька
Олена Товарницькаучителька англійської мови, класний керівник 7-В класу

Юлія Пилипенко
Юлія Пилипенко
Юлія Пилипенкоучителька польської мови, класний керівник 5-В класу"Живи так, щоб люди, зустрівшись із тобою, посміхнулися, а спілкуючись із тобою, стали трішки щасливішими"

с. Йосифа Лесніченко
с. Йосифа Лесніченко
с. Йосифа Лесніченкоучителька англійської мови

Оксана Базавляк
Оксана Базавляк
Оксана Базавлякучителька англійської мови«Actions speak louder than words»

Марія Уляшкевич
Марія Уляшкевич
Марія Уляшкевичучителька англійської мови«Ми навчаємося не для школи, а для життя»

Оксана Ріба-Гринишин
Оксана Ріба-Гринишин
Оксана Ріба-Гринишинучителька німецької мови"За все Тобі я дякую, Ісусе, Спасе мій!"

Олександра Мартинець
Олександра Мартинець
Олександра Мартинецьучителька німецької мови"Зроби все можливе зі свого боку. Все неможливе довір Богу"

Оксана Гошовська
Оксана Гошовська
Оксана Гошовськаучителька української мови та літератури, класний керівник 10 класу"Досягнеш успіху тільки тоді, коли постараєшся на 100%!"

Наталія Мельник
Наталія Мельник
Наталія Мельникголова методичного об'єднання, учителька української мови та літератури"У будь-якій людині захований безмежний Світ, нескінченний в очах Божих" (о. Олександр Мень)

Вікторія Буличева
Вікторія Буличева
Вікторія Буличеваучителька української мови та літератури, класний керівник 9-Б класу"Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей — талант, вміння їх виховувати — мистецтво."

Віра Бабій
Віра Бабій
Віра Бабійучителька української мови та літератури, класний керівник 6-А класу«Зумій запалити іскорку творчості й бажання, навчи працювати точно й акуратно – пожнеш подвійний успіх, щастя, творчої співпраці. Ніколи не зупинятися на досягнутому, бо життя – це процес, тому потрібно завжди рухатися вперед»

Ольга Антоняк
Ольга Антоняк
Ольга Антонякучителька української мови та літератури, класний керівник 7-Б класу“Перша умова доброї праці з дітьми – добра праця над собою і молитва”.

Тетяна Здирко
Тетяна Здирко
Тетяна Здиркоучителька української мови та літератури, класний керівник 6-Б класу“Коли Господь та не будує дому – дарма працюють його будівничі,
Коли Господь не зберігає міста – дарма пильнує сторож” (Пс. 126, 1)

Галина Михайляк
Галина Михайляк
Галина Михайлякучителька зарубіжної літератури, класний керівник 5-А класу"Головного очима не побачиш, головне бачить тільки серце" (Антуан де Сент-Екзюпері)

Оксана Клапків
Оксана Клапків
Оксана Клапківучителька української мови та літератури"Учитель – це старанний сіяч віри, надії і любові у дитячі душі"

Галина Бородайкевич
Галина Бородайкевич
Галина Бородайкевичучителька зарубіжної літератури"Навчити можна лише того, що любиш"
Й. Гете

Юлія Луцишин
Юлія Луцишин
Юлія Луцишинзаступник директора з виховної роботи, учителька історії, класний керівник 9-А класу«Коли мовчиш ‒ мовчи з любові.
Коли говориш ‒ говори з любові.Коли виправляєш ‒ виправляй з любові. Коли вибачаєш ‒ вибачай з любові. Май завжди в глибині серця корінь любові.
З того кореня виростуть тільки добрі справи»
Аврелій Августин

Тамара Галицька-Дідух
Тамара Галицька-Дідух
Тамара Галицька-Дідухучителька історії"Учитель любов’ю відкриває серця дітей, навчаючи, змінює їх життя на краще, прищеплюючи віру, приносить дива в їх сьогодення і майбутнє"

Марія Клапощук
Марія Клапощук
Марія Клапощукучителька історії та правознавства"Хочеш змінити світ – почни з себе"

о.Віталій Сенько
о.Віталій Сенько
о.Віталій Сенькоучитель християнської етики

о. Іван Луцишин
о. Іван Луцишин
о. Іван Луцишинучитель християнської етики та курсу «Сімейні цінності»«Якщо Бог буде на першому місці, то все інше буде на своєму» св. Августин

Олена Рубашевська
Олена Рубашевська
Олена Рубашевськаголова методичного об'єднання, учителька математики та інформатики, класний керівник 8-Б класу«Любов – це вічна робота над собою»

Софія Добжинецька
Софія Добжинецька
Софія Добжинецькаучителька математики та інформатики,
класний керівник 6-В класу
"Кінцева мета навчання – це не хороші оцінки, а набуття дітьми справжнього вміння мислити"

Олександра Федорняк
Олександра Федорняк
Олександра Федорнякучителька математики«Віддай людині крихітку себе, за це душа наповнюється світлом.» Ліна Костенко

Христина Турій
Христина Турій
Христина Турійучителька математики«Прокладай шлях до розуму людини через її серце»

Надія Яцентюк
Надія Яцентюк
Надія Яцентюкучителька математики«Кожна людина – це твій учень або вчитель.
Більшість поєднує в собі обидві якості».
Регіна Бретт

Марія Починок
Марія Починок
Марія ПочинокУчителька математики

Марія Пеца
Марія Пеца
Марія Пецаголова методичного об'єднання, учителька біології, основ здоров'я, класний керівник 7-А класу"Якщо твої плани розраховані на рік – сій зерно, якщо на десятиріччя – сади дерева, а якщо на ціле життя – віддай дітям часточку душі своєї – навчай їх."

Оксана Матюшина
Оксана Матюшина
Оксана Матюшинаучителька географії,
класний керівник 11 класу
«Люблю те, що викладаю,
Люблю тих, кому викладаю»

Микола Петращук
Микола Петращук
Микола Петращукучитель фізики та астрономії, класний керівник 8-А класу"Docendo discĭmus" («Вчимося навчаючи»)

Ірина Боднар
Ірина Боднар
Ірина Боднаручителька географії та природознавстваКидайте собі виклики,бо ж вони, як спеції,
додають смаку вашому життю!

Наталія Федорищак
Наталія Федорищак
Наталія Федорищакучителька біології"Що розум людини може осягнути і в що він може повірити,те він здатний досягти"
Наполеон Хілл

Тетяна Бурда
Тетяна Бурда
Тетяна Бурдаучителька хімії"Коли мовчиш – мовчи з любові. Коли говориш – говори з любові. Коли виправляєш – виправляй з любові. Коли вибачаєш – вибачай з любові. Май завжди в глибині серця корінь любові, з того кореня виростуть тільки добрі справи" (св. Августин)

Іванна Бережницька
Іванна Бережницька
Іванна Бережницькаучителька хімії"Будь добрим до ближнього і добро повернеться до тебе"

Ірина Рашкевич
Ірина Рашкевич
Ірина Рашкевичголова методичного об'єднання мистецьких дисциплін, учителька трудового навчання"Важливіше оцінити не роботу, яку виконала дитина, а дитину, яка виконувала цю роботу."

Любомир Худяк
Любомир Худяк
Любомир ХудякУчитель трудового навчання

Віталія Костишин
Віталія Костишин
Віталія Костишинучителька хореографії та педагог-організатор…І кожен ФІНІШ – це по суті – СТАРТ…

Ігор Васюта
Ігор Васюта
Ігор Васютаучитель образотворчого мистецтва та художньої культури"Роби щось і ти дізнаєшся хто ти." Остін Клеон

Надія Глинська
Надія Глинська
Надія Глинськаучителька фізичної культури"Не можна перетворювати спорт із способу фізичного виховання дітей у спосіб боротьби за особистий успіх, не можна ділити дітей на здібних і посередніх до спорту, не можна розпалювати нездоровий потяг навколо боротьби за гідність школи"

Володимир Гронський
Володимир Гронський
Володимир Гронськийучитель фізичної культури,, Щоб мати‘‘ - треба вміти, щоб вміти - треба навчатись, щоб навчатись - треба займатись‘‘.

Людмила Лучин
Людмила Лучин
Людмила ЛучинУчителька музичного мистецтва«Люблю те, що роблю. Роблю те, що люблю»

Христина Чорній
Христина Чорній
Христина Чорнійзавідувач бібліотекою«Споконвіку було Слово і з Богом було Слово, і Слово було – Бог» (Йо.1.1)

о.Василь Чорній
о.Василь Чорній
о.Василь Чорнійпрактичний психолог«Мети досягає той, хто її прагне!»

Вікторія Дергач
Вікторія Дергач
Вікторія Дергачмедична сестра"Птах , який сидить на дереві, ніколи не боїться, що гілка під ним зламається, бо він довіряє не гілці , а власним крилам. Завжди вір у себе!"


с. Єремія Стеблина, ЧСВВ?1
с. Єремія Стеблина, ЧСВВ
"У школі мислити потрібно глибоко та творчо, дивитися – з надією, любити – щедро."

с. Єремія Стеблина, ЧСВВ

директорка школи, учителька української мови та літератури

2012 року закінчила магістратуру Прикарпатського національного університету ім. В. Стефаника за спеціальністю «Філолог. Викладач української мови та літератури».

За час перебування в школі виконувала різні обов’язки – від учителя християнської етики до заступника директора з виховної роботи. 

У 2019 році завершила навчання на магістерській освітній програмі «Управління неприбутковими організаціями» Українського Католицького Університету, здобувши ступінь магістра за спеціальністю «Менеджмент».

Католицький ліцей – це насамперед можливість мого служіння Богові та людям. Це місце, де можна читати Євангеліє в реальності. Тут у Господніх руках помножуються таланти, вміння та добра воля багатьох осіб на Божу благодать.

Католицький ліцей – це місце, де Бог є найпершим Учителем віри та нашим Господом. Це також місце родинного затишку та розуміння, це чудовий колектив однодумців, які прагнуть зростати інтелектуально та духовно. 

Католицький ліцей – це храм, у якому ми намагаємося, щоб наука і віра стали тими крилами, які дозволять дитині полетіти в життя. Це школа, у якій ми прагнемо виховати Людину й Християнина. І обов`язково – щасливу дитину! Нехай нам у цьому допоможе Господь!

Життєве кредо: «Хочеш побачити диво? Будь дивом!» (Р. Бретт)

с. Хризанта Бурмей, ЧСВВ?1
с. Хризанта Бурмей, ЧСВВ
"Все на славу Божу!"

с. Хризанта Бурмей, ЧСВВ

заступниця директора з навчальної роботи, учителька математики та інформатики

Я народилася в Івано-Франківську. В цьому місті пройшли дитячі і юнацькі роки.

2011 р. розпочалося моє монаше служіння у Львові, де я отримала початкову формацію.

У 2017 році повернулася до Івано-Франківська. Із серпня продовжую моє служіння Богові у Католицькій школі, де 2 роки працювала у секретаріаті школи.

Викладаю інформатику у 7 та 10 класах. Люблю дітей та свою працю.

Юлія Луцишин?1
Юлія Луцишин
«Коли мовчиш ‒ мовчи з любові.
Коли говориш ‒ говори з любові.Коли виправляєш ‒ виправляй з любові. Коли вибачаєш ‒ вибачай з любові. Май завжди в глибині серця корінь любові.
З того кореня виростуть тільки добрі справи»
Аврелій Августин

Юлія Луцишин

заступниця директора з виховної роботи, класний керівник 9-А класу, учителька історії

Щасливими є люди, мрії яких здійснюються! Я теж можу себе віднести до числа щасливих, бо й мої ще дитячі бажання стали реальністю - я стала вчителем! І жодного разу про це не пошкодувала! У 2011 р. закінчила Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника, отримала диплом магістра з відзнакою. З вересня того ж  року почала працювала в ІФПЗШ І-ІІІ ст. «Католицька школа святого Василія Великого», після реорганізації закладу в ІФ ПНВК «Католицька школа ІІ-ІІІ ст. – гімназія святого Василія Великого» продовжую працювати тут і досі.

Найшляхетнішою професією у світі для мене завжди була професія вчителя.  Бути вчителем – це жити у світі де багато щирих посмішок та добрих сердець. Бути вчителем це мати тисячі можливостей: допомогти, навчити, підтримати, співпереживати, радіти. І найважливіше – ЛЮБИТИ – таких безпосередніх, відвертих, інколи навіть впертих, але таких рідних! Це бути важливішим від скульптора, бо не лише ліпиш, а й формуєш та виховуєш: світогляд, життєву позицію, почуття власної честі та гідності! Це бути більшим за хлібороба, бо твоє зерно не помирає, щоб дати плід, а проростає сотнями досягнень і залишається в тобі! Але коли ти вчитель історії, то твої шанси формувати, виховувати, надихати зростають в кілька разів. Власне тому я і стала вчителем історії і неймовірно люблю те, що роблю!!!

Моє професійне кредо: «Дитина – це не посудина, яку треба наповнити знаннями, це смолоскип, який потрібно запалити!».

 

с. Меланія Мартинишин, ЧСВВ?1
с. Меланія Мартинишин, ЧСВВ
"За будь-яких обставин через молитву прохайте Господа про що потребуєте, та завжди дякуйте Йому за все, що маєте." (Флп. 4:6)

с. Меланія Мартинишин, ЧСВВ

секретар

За будь-яких обставин через молитву прохайте Господа про що потребуєте, та завжди дякуйте Йому за все, що маєте. (Флп. 4:6)

Закінчила Львівський національний університет імені Івана Франка, здобувши ступінь магістра за спеціальністю "Правознавство".

У 2015 році вступила до монастиря сестер Чину Святого Василія Великого.

Вдячна Богові за можливість служіння в Католицькому ліцеї.

о. Маркіян Букатчук?1
о. Маркіян Букатчук
«Допоможи мені зробити це самому»
(Марія Монтессорі)

о. Маркіян Букатчук

Адміністратор

Завершивши магістерське навчання з католицького богослів’я в Теологічному Факультеті та священичу формацію в Єпископській семінарії у м. Фульда, Німеччина, повернувся до України, де з липня 2017 по червень 2020 року виконував обов'язки референта фінансово-юридичного відділу Івано-Франківського Архієпархіального Управління. З червня приступив до праці в Католицькому ліцеї св. Василія Великого на посаду адміністратора.

 

У своїй праці прагну керуватись принципами порядку, довіри та самовіддачі. Впевнений, що школа, як навчальний заклад, – це місце, де школярі повинні навчатись правдивої свободи поведінки та мислення, здобувати компетентні знання для інтелектуального росту та виховуватись в християнському дусі.

 

Життєве кредо: „Пізнай самого себе“.    

Ольга Чемна?1
Ольга Чемна

Ольга Чемна

учителька англійської мови, класний керівник 5-Б класу

Закінчила Прикарпатський національний університет ім. В.Стефаника (факультет іноземних мов).

Вважаю, що англійська мова - це не просто один із предметів у школі, а це передусім знання , які є необхідними, щоб бути успішною людиною в сучасному світі.

На уроках стараюся, щоб учні не просто зазубрили та здали матеріал, але й навчилися використовувати його в повсякденному житті.

Олена Товарницька?1
Олена Товарницька

Олена Товарницька

учителька англійської мови, класний керівник 7-В класу
Юлія Пилипенко?1
Юлія Пилипенко
"Живи так, щоб люди, зустрівшись із тобою, посміхнулися, а спілкуючись із тобою, стали трішки щасливішими"

Юлія Пилипенко

учителька польської мови, класний керівник 5-В класу

Бакалавр філології (спеціальність «польська мова та література, українська мова та література») – 2019 рік.

Магіст політології (спеціальність  «викладач суспільно-політичних дисциплін») – 2020 рік.

Улюблений поет – Василь Симоненко.

Політик, який імпонує, – Вінстон Черчилль.

Хочу, щоб всі правозахисники були подібними до Нельсона Мандели, а поціновувачі  культури – до Мазепи.

Найкращими рисами характеру вважаю простоту та щирість.  Вірю, що сміливі мають щастя.

с. Йосифа Лесніченко?1
с. Йосифа Лесніченко

с. Йосифа Лесніченко

учителька англійської мови
Оксана Базавляк?1
Оксана Базавляк
«Actions speak louder than words»

Оксана Базавляк

учителька англійської мови

«Дати дітям радість праці, радість успіху у навчанні,

збудити в їхніх серцях почуття гордості,

власної гідності – це перша заповідь виховання»В. О. Сухомлинський

Закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка, факультет іноземних мов. Отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова і література (англійська)» та здобула кваліфікацію магістра педагогічної освіти, викладача англійської мови та зарубіжної літератури.

У сучасному світі англійська мова є незамінним засобом комунікації. Володіння нею відкриває перед дітьми двері до найкращих джерел та ресурсів. Саме тому я хочу не просто навчити дітей англійської мови, а й навчити їх полюбити сам процес навчання і мову як таку.

На уроках використовую, поєдную та комбіную  різні методики навчання, надаючи перевагу комунікативним та інтерактивним методам, де головним є відтворення реального життєвого спілкування.

Марія Уляшкевич?1
Марія Уляшкевич
«Ми навчаємося не для школи, а для життя»

Марія Уляшкевич

учителька англійської мови

Закінчила Прикарпатський університет

ім. В. Стефаника.

Працюю над темою: «Використання автентичних матеріалів у вивченні іноземної мови».

Пріоритетні напрямки роботи:

–  розвиток творчої діяльності учнів у процесі вивчення англійської мови та використання різноманітних засобів навчання: рольові ситуації, індивідуальні й колективні творчі завдання, тематичний пошук і презентації;

– мова є засобом комунікації через використання функції лексики, окремих структур чи інших одиниць мови. Мову вивчаємо, використовуючи її. Види роботи, які орієнтовані на виконання певних завдань – це ті, під час яких учні вчаться взаємодіяти.

Оксана Ріба-Гринишин?1
Оксана Ріба-Гринишин
"За все Тобі я дякую, Ісусе, Спасе мій!"

Оксана Ріба-Гринишин

учителька німецької мови

Закінчила Прикарпатський університет ім. Василя Стефаника за спеціальністю «Німецька мова і література». Працювала вчителем німецької мови у Фізико-технічному ліцеї. З 2004 року працюю на кафедрі філології та перекладу Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Захистила кандидатську дисертацію (2010р.) та здобула науковий ступінь кандидата філологічних наук зі спеціальності «Германські мови». У 2014 р. присвоєно вчене звання доцента. 

Вірю, що справа, якою займається людина, має бути улюбленою. З дитинства мріяла стати вчителем. Вже в сьомому класі знала, що буду викладати німецьку мову, і наполегливо йшла до своєї мрії.

Один поет писав: «Вчитель – скульптор, але його роботи ніхто не бачить… Де ж йому взяти сили для щоденного натхнення? Тільки в самому собі, тільки у свідомості величі своєї справи…»

Бажання саморозвитку, самовдосконалення, розширення власного кругозору, відкривання дверей у світ знань, формування життєвих позицій, цінностей та пріоритетів у студентів та учнів – ось що мотивує мене щодня та змушує рухатися вперед. 

Олександра Мартинець?1
Олександра Мартинець
"Зроби все можливе зі свого боку. Все неможливе довір Богу"

Олександра Мартинець

учителька німецької мови

Закінчила спеціалізовану школу №5 із поглибленим вивченням німецької мови. Навчалася в Прикарпатському національному  університеті ім. В. Стефаника за спеціальністю «Німецька та англійська мови. Зарубіжна література».  Упродовж семи років працювала викладачем німецької та англійської мов у медичному університеті та коледжі м. Івано-Франківська. Атестувалась і отримала першу кваліфікаційну категорію.

Зараз маю честь працювати у Католицькому ліцеї і реалізовувати себе у роботі з дітьми. Цей заклад є для мене особливим, насамперед через те, що він відрізняється від інших шкіл своїм християнським спрямуванням. Він вносить вагомий вклад у духовний розвиток учнів та глибше розуміння самого життя.

На уроках я намагаюся дати учням більше, ніж просто лексику та граматику іноземної мови. Моїм завданням є втілити взірець християнського учителя і надихнути учнів пізнавати чужу для них мову та світ довкола;  мотивувати дітей, щоб у них горіли очі; відкрити для них культуру Німеччини та німецькомовних країн, але при цьому не забувати за свою Батьківщину.

Керуюсь принципом: "Учітесь, читайте, і чужому навчайтесь, й свого не цурайтесь..." (Т.Шевченко).

Прагну постійного саморозвитку і вчусь крок за кроком жити з Богом та в мирі з людьми.

 

Оксана Гошовська?1
Оксана Гошовська
"Досягнеш успіху тільки тоді, коли постараєшся на 100%!"

Оксана Гошовська

учителька української мови та літератури, класний керівник 10 класу

Закінчила Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. Повна вища освіта (диплом магістра з відзнакою) за спеціальністю «Українська мова і література», кваліфікація викладача української мови і літератури; вчителя зарубіжної літератури; літературного редактора.

Навчалася в аспірантурі ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» за спеціальністю українська мова. Здобула науковий ступінь кандидата філологічних наук.

Стаж роботи: 8 років.

Католицька школа змінює людей.

У кожного учня своя дорога. Сьогодні вона завела його до Католицької школи, і це не збіг обставин, не спонтанний вибір, не освітній експеримент – це воля Бога, Його поклик бути саме там, а не деінде. Особливість підходу в тому, щоб дати учню виразне відчуття, що він – дарунок Бога, особливий і неповторний.

На уроках використовую такі методи викладання: пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, проблемний виклад матеріалу, евристичний, дослідницький.

Прийоми викладання: прийом графічного розбору, розбору-міркування; заміна, поширення, перестановка мовних одиниць; моделювання структури речення, словосполучення, конструювання словосполучень, речень певного типу, заміна мовних одиниць співвідносними, лінгвістичний і стилістичний експерименти; озаголовлення тексту, членування тексту, складання плану, визначення основної думки тексту, побудова тексту певного стилю, відтворення деформованого тексту, композиційне оформлення текстів різних типів мовлення тощо.

Наталія Мельник?1
Наталія Мельник
"У будь-якій людині захований безмежний Світ, нескінченний в очах Божих" (о. Олександр Мень)

Наталія Мельник

голова методичного об'єднання, учителька української мови та літератури

Закінчила Івано-Франківський педагогічний інститут (філологічний факультет). Спеціальність: учитель російської мови і літератури, вчитель української мови і літератури.

Працювала вчителем російської мови і літератури, вчителем української мови і літератури, заступником директора з виховної роботи у середній школі.

Цінності: Господь, Біблія, Людина, Сім’я, Дитина, Честь, Порядність.

Точкою перетину всіх шкільних предметів є Слово. Намагаюся працювати так,щоб дитина відчула його тонкий смак і ніжну пісню.

Уроки мови і літератури - це пошук, а не «завантаження» матеріалом. Учні вчаться читати , мислити, цікавитися, досліджувати, творити, грамотно писати через веселі правила, лінгвістичні розминки, кольорові творчі завдання і… гасло: «Ура! Помилка!»

Пам’ятаю, що я – дитина, якій Господь дав крила, щоб на них принести в небо душі інших дітей.

Вікторія Буличева?1
Вікторія Буличева
"Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей — талант, вміння їх виховувати — мистецтво."

Вікторія Буличева

учителька української мови та літератури, класний керівник 9-Б класу

Отримала диплом магістра у Прикарпатському національному університеті ім. Василя Стефаника за спеціальністю філолог, викладач української мова та літератури. 

Намагаюсь як класний керівник створити доброзичливу атмосферу в класі, сформувати дружні стосунки і показати, що шкільне життя є веселим, цікавим і пізнавальним. Як учитель-словесник через ігрові моменти намагаюсь «пробити» мовну байдужість учнів, створюючи урок у співпраці з дітьми: зробити його цікавим, а дітей головними персонажами дійства.

Віра Бабій?1
Віра Бабій
«Зумій запалити іскорку творчості й бажання, навчи працювати точно й акуратно – пожнеш подвійний успіх, щастя, творчої співпраці. Ніколи не зупинятися на досягнутому, бо життя – це процес, тому потрібно завжди рухатися вперед»

Віра Бабій

учителька української мови та літератури, класний керівник 6-А класу

Закінчила філологічний факультет у 1999р. та аспірантуру (спеціальність: «Теорія та методика виховання» у 2010 р. Прикарпатського університету ім. В.Стефаника.

Стаж роботи – 18 років.

Працювала викладачем документознавства та архівознавства Івано-Франківського національного університету нафти і газу.

 

Знаю:

"Дітей, їх особисту гідність та їх потреби треба так само шанувати, як і старших, і, тільки поводячись з ними лагідно, щиро, розумно, як з рівними, входячи в їх спосіб думання, можна виховувати чесних, щирих, правдолюбивих і справді вільних людей" (Іван Франко).

 

Пам’ятаю:

У кожного вчителя внутрішньо є крила: крило знань і вміння їх передати учневі та крило високої духовності. Вони повинні дати ріст крил дитині для її земного польоту.

 

Завжди потрібно:

«Знайти час на призадуму – вона є джерелом сили;

знайти час на розвагу – вона тайна вічної молодості;

знайти час на читання – воно джерело мудрості;

знайти час на молитву – вона наймогутніша сила на землі;

знайти час на любов до інших – це Богом даний привілей;

знайти час на приязнь – це дорога до щастя;

знайти час на усміх – це музика душі;

знайти час на працю – вона ціна успіху;

знайти час на милосердя - це ключ до Неба».

Ольга Антоняк?1
Ольга Антоняк
“Перша умова доброї праці з дітьми – добра праця над собою і молитва”.

Ольга Антоняк

учителька української мови та літератури, класний керівник 7-Б класу

У 2014 році закінчила філологічний факультет Прикарпатського національного університету ім. В. Стефаника.

Стаж роботи: 6 років

Недарма кажуть, що мова – ДНК нації. Своїм завданням вважаю пробудити любов до свого предмету, навчити дітей впевнено володіти словом, на цікавих прикладах показати типові помилки, яких можна припуститися, в ігровій формі опанувати з дітьми нові теми.

Тетяна Здирко?1
Тетяна Здирко
“Коли Господь та не будує дому – дарма працюють його будівничі,
Коли Господь не зберігає міста – дарма пильнує сторож” (Пс. 126, 1)

Тетяна Здирко

учителька української мови та літератури, класний керівник 6-Б класу

Закінчила Львівський національний університет ім. І. Франка, згодом –Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника. Здобула диплом магістра за спеціальністю «Філолог. Викладач української мови і літератури».         

Кожна людина в цьому житті має своє покликання. Як на мене, бути вчителем – це великий дар Божий, який, безумовно, вимагає вміння поєднувати в собі любов до справи і до учнів. Адже, як каже апостол Павло: «Усе, що ви робите, робіть з любов’ю» (Кор. 16:14).

Щаслива, що маю змогу навчати дітей любити Слово, яке було споконвіку і стало основою життя. Намагаюсь працювати так, щоб учні охоче пізнавали невичерпне багатство української мови та вельми цікавий, образний світ української літератури.

Пам’ятаю, що кожна дитина – особлива, неповторна, не схожа на інших… Тому роблю все можливе для того, щоб учні могли впевнено розвивати свої здібності, таланти собі на користь, а Богові на славу.

Галина Михайляк?1
Галина Михайляк
"Головного очима не побачиш, головне бачить тільки серце" (Антуан де Сент-Екзюпері)

Галина Михайляк

учителька зарубіжної літератури, класний керівник 5-А класу

Закінчила Полтавський державний педагогічний інститут ім. В.Г.Короленка.

Стаж роботи – 23 роки.

Вища кваліфікаційа категорія, вчитель-методист.

Була переможцем І етапу Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року» в номінації «Світова література» (2011 р.) та в номінації «Етика»; переможець І етапу Всеукраїнського конкурсу «Класний керівник 2012».

 

Думки, які пам’ятаю сама і якими ділюся:

  • • Ідеал у самому тобі.
  • • «Учитель – також людина!» (Анна Гресь). Всі почуття властиві учителю: він страждає, хвилюється, любить.
  • • «Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої».
  • • «Любіть не школу, а дітей, які приходять до школи» (П. П.Блонські).
  • • «Щоб знати своє, потрібно мати з чим його порівняти» (М. Рильський)
  • • Кожен учень повинен мати можливість самореалізуватись, пам’ятаючи, що він - унікальний.

 

Мої професійні завдання:

  • • Створювати для дитини умови розвитку неповторної індивідуальності, виховувати в неї прагнення до самостійної пізнавальної діяльності, долучати її до християнських ідеалів.
  • • Навчити дітей бути самостійними, незалежними.
  • • Формувати в них почуття індивідуальної особистості, яка пишається своїми можливостями.
  • • Дати можливість для власного вибору кожним учнем і відповідальності за цей вибір.
  • • Підтримувати в дітях віру в те, що кожен з них унікальний і має певні здібності, важливо лише повірити у власні сили і не зупинятися на шляху вдосконалення.
  • • Підвищувати інтерес учнів до читання творів літературної класики.
  • • Досконало оволодіти інтернет-дошкою.

 

Проблема, над реалізацією якої я працюю: «Самовдосконалення та духовний саморозвиток сучасного гімназиста в умовах формування полікультурного середовища через вивчення літератури народів світу».

В мене, як і в кожного з нас, в учительському арсеналі є багато різноманітних прийомів, але найголовнішим я вважаю ЛЮБОВ. Так, як родзинкою нашого закладу є виховання майбутніх повноцінних громадян суспільства на принципах християнської моралі («Бог є любов» І Йо 4,8), переконана – все починається з любові.

Оксана Клапків?1
Оксана Клапків
"Учитель – це старанний сіяч віри, надії і любові у дитячі душі"

Оксана Клапків

учителька української мови та літератури

У 2007 році закінчила Кам‘янець-Подільський національний університетім. І. Огієнка та отримала диплом магістра за спеціальністю «Вчитель української мови в літератури».

Завжди пам’ятаю, що кожна дитина - дар Божий, вона має свій неперевершений та дивовижний талант, а моє завдання - допомогти його розкрити.

Усе починається з любові. І діти відчувають, коли їх щиро люблять, переживають за них, допомагають, підтримують і надихають. Тільки при таких довірливих стосунках можна і вчити, і виховувати одночасно, підбираючи ключик до кожного дитячого серця. Тому у роботі керуюся словами: «У серце ввійде лише те, що йде від серця».

Життєве кредо: "Стався до всіх з добром і повагою, навіть до тих, хто з тобою грубий. Не тому, що вони гідні люди, а тому, що ти - гідна людина"  (Конфуцій)

Галина Бородайкевич?1
Галина Бородайкевич
"Навчити можна лише того, що любиш"
Й. Гете

Галина Бородайкевич

учителька зарубіжної літератури

У 2018 році закінчила навчання в Прикарпатському національному університеті ім. В. Стефаника та здобула ступінь магістра за спеціальністю "Філолог. Викладач російської мови та літератури, зарубіжної літератури. Перекладач".

Зарубіжна література здатна зацікавити навіть найвибагливішого читача. Ми можемо мандрувати в часі й просторі, брати приклад з улюблених героїв, робити життєво важливі висновки, вчитися на чужих помилках. Зрештою, просто насолоджуватися Словом, яке лунає багатьма мовами світу, можемо спілкуватися з найталановитішими людьми епохи на сторінках книг. Моя мета як вчителя зарубіжної літератури: зацікавити учнів читанням і налагодити діалог "читач-автор".

Гернік Ібсен писав: "Творять не тільки письменники, але й читачі". Ця думка завжди спонукає до нового прочитання відомих творів.

Юлія Луцишин?1
Юлія Луцишин
«Коли мовчиш ‒ мовчи з любові.
Коли говориш ‒ говори з любові.Коли виправляєш ‒ виправляй з любові. Коли вибачаєш ‒ вибачай з любові. Май завжди в глибині серця корінь любові.
З того кореня виростуть тільки добрі справи»
Аврелій Августин

Юлія Луцишин

заступник директора з виховної роботи, учителька історії, класний керівник 9-А класу

Щасливими є люди, мрії яких здійснюються! Я теж можу себе віднести до числа щасливих, бо й мої ще дитячі бажання стали реальністю - я стала вчителем! І жодного разу про це не пошкодувала! У 2011 р. закінчила Прикарпатський національний університет ім. Василя Стефаника, отримала диплом магістра з відзнакою. З вересня того ж  року почала працювала в ІФПЗШ І-ІІІ ст. «Католицька школа святого Василія Великого», після реорганізації закладу в ІФ ПНВК «Католицька школа ІІ-ІІІ ст. – гімназія святого Василія Великого» продовжую працювати тут і досі.

Найшляхетнішою професією у світі для мене завжди була професія вчителя.  Бути вчителем – це жити у світі де багато щирих посмішок та добрих сердець. Бути вчителем це мати тисячі можливостей: допомогти, навчити, підтримати, співпереживати, радіти. І найважливіше – ЛЮБИТИ – таких безпосередніх, відвертих, інколи навіть впертих, але таких рідних! Це бути важливішим від скульптора, бо не лише ліпиш, а й формуєш та виховуєш: світогляд, життєву позицію, почуття власної честі та гідності! Це бути більшим за хлібороба, бо твоє зерно не помирає, щоб дати плід, а проростає сотнями досягнень і залишається в тобі! Але коли ти вчитель історії, то твої шанси формувати, виховувати, надихати зростають в кілька разів. Власне тому я і стала вчителем історії і неймовірно люблю те, що роблю!!!

Моє професійне кредо: «Дитина – це не посудина, яку треба наповнити знаннями, це смолоскип, який потрібно запалити!».

 

Тамара Галицька-Дідух?1
Тамара Галицька-Дідух
"Учитель любов’ю відкриває серця дітей, навчаючи, змінює їх життя на краще, прищеплюючи віру, приносить дива в їх сьогодення і майбутнє"

Тамара Галицька-Дідух

учителька історії

Навчалася в ЗОШ№7 м. Івано-Франківська, а опісля – у Прикарпатському національному університеті ім. Василя Стефаника (магістр історії, вчитель історії і народознавства).

Учитель, кандидат історичних наук, доцент кафедри історії України і методики викладання Прикарпатського національного університету ім. Василя Стефаника, заступник декана Факультету історії, політології і міжнародних відносин, гарант освітньої програми «Середня освіта (історія)», експерт МОН, член Комісії з питань етики та академічної доброчесності ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», член спеціалізованої Вченої ради К 20.051.05 із захисту дисертацій на здобуття наукового ступеня кандидата історичних наук за спеціальністю 07.00.01 – історія України, 07.00.05 – етнологія у Прикарпатському національному університеті ім. В. Стефаника (2014-2017), голова (співголова журі) ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії (2004-2020 рр.), голова (член) журі конкурсу «Вчитель року (історія)», голова журі І етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з історії 2004-2020 рр.

Щорічно з 2004 р. маю переможців або призерів ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з історії.

Автор близько сотні наукових праць і методичних посібників.

Наукові вподобання – історія українського національно-визвольного руху у ХХ ст.; компетентісний підхід у навчанні історії.

Хобі – спорт, читання, психологія, волонтерство, художня самодіяльність.

Люблю тих, кого вчу, і те, що вчу.

Володію вітчизняними і зарубіжними методиками навчання, маю великий педагогічний стаж роботи з різними категоріями дітей і молоді.

 

Марія Клапощук?1
Марія Клапощук
"Хочеш змінити світ – почни з себе"

Марія Клапощук

учителька історії та правознавства

У 2020 р. здобула диплом магістра з відзнакою. Спеціальність – «Учитель історії і суспільствознавчих предметів».

Історія – надзвичайно захопливий навчальний предмет, адже тільки на уроках історії учні мають можливість подорожувати в часі, а історичні події можуть бути не тільки цікавими, але й повчальними.

«Історія – це ліхтар у майбутнє, який світить нам із минулого» (В. Ключевський). І хто, як не вчитель історії формує національну свідомість учнів і таким чином виховує майбутнє українського народу – гідних громадян нашої Батьківщини.

Вважаю основним своїм завданням виховання всебічно розвиненої особистості на принципах християнської моралі та гуманізму.

Сучасний учитель має бачити у своїх вихованцях насамперед особистість, а лише потім – учня. Тому важливо знаходити індивідуальний підхід до кожної дитини, сприяти розвитку талантів та здібностей учнів, які допоможуть їм реалізувати себе у майбутньому.

о.Віталій Сенько?1
о.Віталій Сенько

о.Віталій Сенько

учитель християнської етики
о. Іван Луцишин?1
о. Іван Луцишин
«Якщо Бог буде на першому місці, то все інше буде на своєму» св. Августин

о. Іван Луцишин

учитель християнської етики та курсу «Сімейні цінності»

У 2013 р. закінчив Івано-Франківську духовну семінарію імені св. священномученика Йосафата, здобувши ступінь магістра богослов’я. У тому ж році закінчив ПВНЗ Івано-Франківський університет права імені Короля Данила Галицького і отримав кваліфікацію викладача філософсько-релігійних дисциплін.

29 грудня 2013 року рукоположений Архієпископом і Митрополитом Кир Володимиром Війтишином у сан священника. В ієрейському служінні найбільше покликання відчуваю у роботі з молоддю, тому заснував молодіжну спільноту «Дар Божий» та катехитичну школи для дітей у Рогатинському протопресвітеріаті, а також спільноти «Українська Молодь Христові» у Лисецькому деканаті. Зараз є її духівником. Виконую обов`язки голови катехитичного осередку Лисецького протопресвітеріату.

Багато часу проводжу з дітьми, вказуючи їм шлях до Бога через реколекції, табори, виїзди, прощі та добрі справи. Намагаюсь донести до їхнього серця, що Бог не є частинкою їхнього життя, Бог і є їхнім життям!

Олена Рубашевська?1
Олена Рубашевська
«Любов – це вічна робота над собою»

Олена Рубашевська

голова методичного об'єднання, учителька математики та інформатики, класний керівник 8-Б класу

Закінчила Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника (факультет математики та інформатики). Спеціальність «Математика», кваліфікація: математика. Викладач.

Працювала вчителем математики, інформатики, заступником директора з навчально-виховної роботи. Педагогічний стаж – 13 років; кваліфікаційна категорія – вища.

З 2012 року є членом міської творчої групи вчителів інформатики тачленом журі з перевірки робіт на ІІ етапі олімпіади з інформаційних технологій. У 2016 році була членом журі на міському етапі конкурсу «Вчитель року» в номінації «Інформатика».

За останні п’ять років підготувала 15 призерів ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з інформаційних технологій.

На своїх уроках за допомогою математики намагаюся виховати ті цінності, які зможуть допомогти кожній дитині в майбутньому. Працюю над темою «Розвиток творчих здібностей учнів у позаурочний час».

Вірте, цінуйте і поважайте себе, тому що ніхто не зможе цього зробити, коли самі цього не зробите!

У вас будуть вірити, а також цінувати і поважатитією мірою, якою ви самі в себе вірите, себе цінуєте та поважаєте.

Софія Добжинецька?1
Софія Добжинецька
"Кінцева мета навчання – це не хороші оцінки, а набуття дітьми справжнього вміння мислити"

Софія Добжинецька

учителька математики та інформатики,
класний керівник 6-В класу

Закінчила Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (факультет математики та інформатики).

Професійна кваліфікація: «Математик, викладач», «Фахівець з інформатики, викладач».

Життєве кредо: «Зроби все можливе зі свого боку. Все неможливе зробить Бог».

Вірю, що кожна дитина має здібності до навчання, потрібно тільки допомогти їй повірити в свої сили. Впевнена, що зусилля, докладені дітьми під час навчання, значною мірою вплинуть на можливості, що відкриються перед ними після його завершення.

Олександра Федорняк?1
Олександра Федорняк
«Віддай людині крихітку себе, за це душа наповнюється світлом.» Ліна Костенко

Олександра Федорняк

учителька математики

У 2009 році закінчила Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника (факультет математики та інформатики, спеціальність « Математика»). 

Професійний шлях почався у 2010 році в Католицькій школі святого Василія Великого, де працюю й зараз.

У математиці, як і в житті: «Щоб уникати помилок, треба набратися досвіду, щоб набратися досвіду, треба робити помилки». 

Христина Турій?1
Христина Турій
«Прокладай шлях до розуму людини через її серце»

Христина Турій

учителька математики

У 2015 році закінчила Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника. Здобула кваліфікацію «математика, викладача». І з 2015 року почала свою педагогічну діяльність у Католицькій школі святого Василія Великого.

Працюючи в школі, ставлю собі за мету виховати людину нового покоління, вкласти в кожного з учнів по тій «цеглинці», з котрих в майбутньому сформується Особистість.

На своїх уроках використовую інтерактивні педагогічні технології.

Працюю над темою: «Розвиток логічного мислення на уроках математики»

Надія Яцентюк?1
Надія Яцентюк
«Кожна людина – це твій учень або вчитель.
Більшість поєднує в собі обидві якості».
Регіна Бретт

Надія Яцентюк

учителька математики

У 2009 році закінчила Коломийський педагогічний коледж і тут же розпочала свою трудову діяльність з посади лаборанта. У 2014 році, після закінчення Чернівецького національного університету (математичний факультет), почала викладати в коледжі математику, теоретичні основи математики та методику навчання математики в початковій школі.

У грудні 2019 року завершила педагогічну діяльність в Коломийському педагогічному коледжі.

З січня до серпня 2020 року отримала шанс відвідати родину в Австралії та пройнятись тамтешнім стилем життя. На волонтерських засадах працювала в суспільній опіці української громади Південної Австралії, навчала старших людей як користуватись мобільним телефоном та комп’ютером.

З вересня 2020 року розпочала новий етап в педагогічній роботі на посаді вчителя математики в Католицькій школі святого Василія Великого.

Працюю на розробкою власних відео уроків з математики для свого YouTube каналу та сайту plus-minus.if.ua.

Вважаю, що навчання математики може бути цікавим, якщо скеровувати діяльність учнів так, щоб вони рухались від того, що вжевідомо до нового, від простого до складногоі в результаті самостійно відкривали математичні закони та правила.

 

Марія Починок?1
Марія Починок

Марія Починок

Учителька математики
Марія Пеца?1
Марія Пеца
"Якщо твої плани розраховані на рік – сій зерно, якщо на десятиріччя – сади дерева, а якщо на ціле життя – віддай дітям часточку душі своєї – навчай їх."

Марія Пеца

голова методичного об'єднання, учителька біології, основ здоров'я, класний керівник 7-А класу

Вищу освіту здобула в Тернопільському державному педагогічному університеті ім. В.Гнатюка.

Загальний педагогічний стаж: 16 р.

Кваліфікаційний рівень: спеціаліст І категорії.

На п’ятому курсі навчання в розпочала працювати в Івано-Франківській ЗШ І-ІІІ ст. №18 вчителем біології. З вересня 2013 року працюю в Католицькій школі на посаді вчителя біології, основ здоров’я та основи медичних знань.

Працюю над такою проблемою «Впровадження інноваційних форм навчання – підвищення якості шкільної природничої освіти».

У своїй роботі використовую такі інтерактивні методи, як мозкова атака, прес-бої, метод проблемних завдань. Провела уроки «За і Проти», ментальні карти, групові форми навчання.

Брала участь в екологічних конференціях на базі Прикарпатського університету ім. В. Стефаника, конференціях з питань біоетики щодо питань еволюції, евтаназії, абортів (Медична академія), проходила професійні курси.

Підготувала призерів ІІ і ІІІ етапів предметних олімпіад (2013 р. – 6 на ІІ етапі, 2014 р. – 4 на ІІ етапі, 1 - на ІІІ етапі, 2015 р. – 2 на ІІ етапі, 1 – на ІІІ етапі, 2016 р. 1 на ІІ етапі, 1 – на ІІІ етапі).

Школа для мене є насамперед допомогою в духовному рості, щоб навчитися пройти крізь суспільні проблеми так, щоб не впасти. Саме у Католицькій школі є можливість виконати своє призначення, пізнати задум Божий через чисті серця дітей. Часто в учнів на уроках визрівають цікаві пояснення, гіпотези щодо питань з біології , відповіді на які поки що знає Сам Бог, а наше завдання навчити шукати істину. Чи не найдосконаліша мотивація для нас усіх?

…шукайте, і знайдете…(Лука: 11, 9)…

Нічого бо нема схованого, що не стало б явним, нічого тайного, що не стало б знаним і не вийшло на яв. (Лука: 8,17)

Працюю за принципом: «Всіх слухайте. Але не всіх слухайтесь! Шукайте і знаходьте власне! Гарний вчитель вчиться все життя, в усьому знаходячи раціональне зерно»

Оксана Матюшина?1
Оксана Матюшина
«Люблю те, що викладаю,
Люблю тих, кому викладаю»

Оксана Матюшина

учителька географії,
класний керівник 11 класу

Закінчила Львівський державний університет ім. Івана Франка за спеціальністю «Географія».

Загальний педагогічний стаж 26 років. Кваліфікаційна категорія – вища.

21 рік працювала вчителем географії в ЗОШ №12 м. Івано-Франківська.

За Божою волею з вересня 2015 року працюю вчителем географії в Католицькій школі.

Володію сучасними ефективними формами та методами організації навчально-виховного процесу. Впроваджую на уроках інтерактивні форми роботи, використовую сучасні інформаційні технології, проблемно-пошуковий та дослідницький методи навчання. Застосовую багато наочного й дидактичного матеріалу краєзнавчого змісту.

Особливу увагу приділяю екологічній та природоохоронній освіті учнів, поєдную це з основними напрямками роботи школи.

Вдячна Богові, що працюю в навчальному закладі, де по-справжньому плекаються  християнські цінності.

Микола Петращук?1
Микола Петращук
"Docendo discĭmus" («Вчимося навчаючи»)

Микола Петращук

учитель фізики та астрономії, класний керівник 8-А класу

Закінчив Калуський хіміко-технологічний технікум, спеціальність «Виробництво органічних речовин», диплом молодшого спеціаліста з відзнакою; Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника, фізико-технічний факультет, спеціальність “Радіофізика і електроніка”, диплом магістра, кваліфікація радіофізик; Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника, фізико-технічний факультет, спеціальність “Фізика”, диплом спеціаліста, кваліфікація фізик та викладач фізики.

Викладав фізику, астрономію та інформатику в Тужилівському НВК Калуського р-ну, а також фізику в Мостищанській загальноосвітній школі І-ІІ ст. Був керівником гуртка «Комп’ютерна грамота» в цій же школі.

Спеціаліст вищої категорії.

З серпня 2017 – вчитель фізики та астрономії в ІФ приватному ліцеї "Католицький ліцей святого Василія Великого".

Під час роботи використовую словесні методи навчання, експериментальні методи, а також методи індукції, дедукції, абстракції, аналогії, моделі.

У Католицькому ліцеї сподіваюся знайти можливість не тільки навчати інших, але й зростати самому.

Ірина Боднар?1
Ірина Боднар
Кидайте собі виклики,бо ж вони, як спеції,
додають смаку вашому життю!

Ірина Боднар

учителька географії та природознавства

Закінчила Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, де здобула ступінь бакалавра за спеціальністю вчитель географії та біології. Кафедра географії та природознавства – це те, за що дуже вдячна Богу, бо саме тут я зустріла людей, які на власному прикладі показали, що таке професіоналізм та шалена любов до своєї справи. Натхненна їхнім прикладом, я у свою чергу теж намагатимусь запалити у юних серцях любов до цієї неймовірно важливої дисципліни – географії.

Географія – це про любов. Любов до світу, який тебе оточує, любов до рідної землі,  любов до людей.

Для мене особливо важливо допомогти юним людям бачити красу нашої країни, не зважаючи на всі нюанси, полюбити її та себе в ній, бути гідним громадянином своєї держави. Бо ж саме ці маленькі люди творитимуть історію.

Вважаю, що географія є надто цікавою, щоб її не любити.

Запалювати вогники цікавості в очах – то як місія, яку я виконуватиму доти, доки горітиму сама.

Живу за принципом: «Завжди потрібно мати повагу до справи, яку ти обрав, тільки тоді можливий успіх»

Наталія Федорищак?1
Наталія Федорищак
"Що розум людини може осягнути і в що він може повірити,те він здатний досягти"
Наполеон Хілл

Наталія Федорищак

учителька біології

У 2020 році захистила дипломну роботу та здобула ОР «магістр», спеціальність «Середня освіта (біологія та здоров'я людини)».

«Найголовніша риса вчителя – це любов до дітей. Вони навчаються в того, кого люблять. Друга і не менш важлива риса – здатність відійти від авторитарного формату і бути на рівні з дітьми. Це вирізняє класного вчителя. Якщо сприймати дітей на одному рівні із собою, то можна навчитися від них не менше, ніж вони навчаться від вас» (Зоя Литвин).

Тетяна Бурда?1
Тетяна Бурда
"Коли мовчиш – мовчи з любові. Коли говориш – говори з любові. Коли виправляєш – виправляй з любові. Коли вибачаєш – вибачай з любові. Май завжди в глибині серця корінь любові, з того кореня виростуть тільки добрі справи" (св. Августин)

Тетяна Бурда

учителька хімії

Вищу освіту здобувала, навчаючись на хімічному факультеті Дніпропетровського державного університету ім. Олеся Гончара, навчання успішно завершила в 1993р.

З вересня 1998 року працюю вчителем хімії в Івано-Франківському фізико-технічному ліцеї, а з вересня 2012 року ще маю Боже благословення на вчителювання у Католицькій школі, чим неймовірно тішусь.

Стаж педагогічної діяльності 20 років. Учитель вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист, переможець обласного етапу та дипломант фінального етапу конкурсу «Учитель року-2015» у номінації «Хімія» не відбувся б, якби не можливість з любов’ю у серці дарувати свої знання розумним, талановитим, допитливим, творчим, креативним і непосидючим учням.

Технології особистісно-орієнтованого навчання, інтерактивні технології колективно-групового навчання, інформаційно-комунікаційні технології, разом з технологіями опрацювання дискусійних питань і методом проектів дають плоди у вигляді ґрунтовних знань учнів лиш тоді, коли, зацікавивши хімічним експериментом на уроці або запропонувавши нескладний домашній експеримент, з любов’ю, молитвою і терпеливістю сієш «розумне, добре і вічне» у благодатний ґрунт сердець розумників і розумничок.

Сучасний учитель – це теж учень. У вересні 2016 року пройшла курси підвищення кваліфікації у ІФОІППО, а також була сертифікованим учасником тренінгу освітньої спільноти GEG Україна «Цифрові інструменти та можливості».

Іванна Бережницька?1
Іванна Бережницька
"Будь добрим до ближнього і добро повернеться до тебе"

Іванна Бережницька

учителька хімії

Навчалася у ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» за спеціальністю «Хімія», отримала диплом бакалавра (2016 р.), кваліфікація – вчитель хімії, лаборант, диплом магістра (2018 р.), кваліфікація – хімік.

Для навчання використовую пояснювально-ілюстративні, дослідницькі, а також демонстраційні методи. Хімія – наука експериментальна, тому в шкільному курсі хімії навчальний експеримент має органічно поєднуватись із набутими теоретичними знаннями. Під час  спостереження і самостійного виконання дослідів учні мають можливість наочно ознайомитись не тільки з конкретними об’єктами хімічної науки, а й із процесами якісної зміни речовин.

Дуже рада, що мені випала нагода розпочинати свою педагогічну діяльність у Католицькому ліцеї, тут я зможу розвиватися не тільки інтелектуально, а й збагатитися духовно. Переступаючи поріг школи, я усвідомлюю, що приходжу до учнів,  щоб розпізнати у кожному з них людську особистість, здатну розвиватись і зростати.

Професійне кредо: «Найважливіше у педагогічній діяльності – це гармонія у стосунках з учнями, їх батьками та колегами, постійний творчий пошук і самовдосконалення».

Ірина Рашкевич?1
Ірина Рашкевич
"Важливіше оцінити не роботу, яку виконала дитина, а дитину, яка виконувала цю роботу."

Ірина Рашкевич

голова методичного об'єднання мистецьких дисциплін, учителька трудового навчання

Навчалася в Солотвинській СШ Івано-Франківської області.

Після закінчення школи здобула професію швеї в СПТУ №2 (м.Івано-Франківськ 1989-1990 рр.) та вчителя трудового і професійного навчання в Дрогобицькому державному педагогічному інституті ім. Івана Франка (1990-1996 рр.).

Працювала в Солотвинській ЗШ І-ІІІ ст.

З вересня 2006 р. працюю в Католицькій школі св. Василія Великого вчителем трудового навчання.

Спеціаліст вищої категорії (за результатами атестації 2014 р.)

На уроках використовую різні форми і методи роботи, щоб забезпечити послідовне включення учнів у всі етапи проектування та виготовлення виробів.

В стосунках з учнями стараюсь знаходити індивідуальний підхід до кожного, щоб навчити їх самостійно, творчо, з любов’ю та відповідальністю виконувати будь-яку роботу. Для цього проводжу уроки з поєднанням традиційних та інтерактивних технологій навчання. А також просто розмовляємо, вирішуючи ті чи інші проблеми. Я намагаюся допомогти дітям стати духовно багатими, гармонійно розвинутими та творчими особистостями. В Католицькій школі всього цього можна досягти за допомогою християнського виховання, використовуючи притчі, цитати чи історії зі Святого Письма.

Любомир Худяк?1
Любомир Худяк

Любомир Худяк

Учитель трудового навчання

Любомир Худяк народився 10 лютого 1987 року у с. Підлужжя Тисменицького району.

Закінчив Підлузьку ЗОШ І-ІІ ступенів. З 1999 по 2002 рік навчався в дитячій художній школі імені Осипа Сорхтея. 2005 року закінчив навчання у Вищому художньому професійному училищі №3 за спеціальністю «Монтажник художньо-оформлюваних робіт», а у 2010 – Інститут мистецтв Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника за спеціальністю «Образотворче мистецтво». 

Після університету почав працювати вчителем образотворчого мистецва у 3 загальноосвітніх школах Тисменицького району (Підлузька ЗОШ, Козинська ЗОШ, Колодіївська ЗОШ). Вихованці брали участь у міжнародному образотворчому конкурсі «Для Бога я створю найкраще». З 2010 року займаюся розписом церков (церква Святої Параскевії у с. Кричка, Богородчанського району, Івано-Франківської області; Церква Різдва Пресвятої Богородиці у с. Стегниківці, Тернопільської області; церква Архистратига Михаїла у с. Дубівці, Тернопільської області). Є автором титульної ікони в церкві Благовіщення Пресвяої Діви Марії в рідному селі Підлужжя Тисменицького району. Там же брав участь у відновлювальних роботах над іконостасом, запрестольною іконою та вівтарем.Захоплююся мистецтвом фотографії. Брав участь у фотоконкурсі імені С.Назаренка «Природа-2008».

На нинішній день активно займаюся творчістю, є учасником обласних та всеукраїнських виставок. Твори Любомира Худяка знаходяться в музеях України і в приватних колекціях України, Росії, США, Італії.

Віталія Костишин?1
Віталія Костишин
…І кожен ФІНІШ – це по суті – СТАРТ…

Віталія Костишин

учителька хореографії та педагог-організатор

   З вересня 2015 р. по червень 2019 р. навчалася в Державному вищому навчальному закладі «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» (Інститут мистецтв), здобула кваліфікацію бакалавра за напрямом підготовки «Хореографія», професійна кваліфікація «Артист балету, балетмейстер, викладач хореографічних дисциплін».Також навчалася за напрямом підготовки «Театральне мистецтво», професійна кваліфікація «Режисер естради і масових свят».

   Хочу бути для своїх учнів насамперед гарним  другом та добрим наставником. Вірю, що в кожній дитині знайду талант, відкрию душу. Навчаю не тільки танцювати, а проживати та відчувати танець, доносити емоції та стан душі мовою танцю. Не все можна висловити словами, проте все можна відтворити у мистецтві танцю… Адже життя – це рух, а рух – це танець.

Ігор Васюта?1
Ігор Васюта
"Роби щось і ти дізнаєшся хто ти." Остін Клеон

Ігор Васюта

учитель образотворчого мистецтва та художньої культури

Народився в м. Івано-Франківську.

Навчався в Дитячо-юнацькій художній студії, далі в Івано-Франківській художній школі. Після закінчення 9 класу продовжував навчання в ПТУ №5  за спеціальністю «Художнє оформлення інтер’єрів громадських та промислових будівель».

З 1999 по 2000 рік навчався в молодіжній студії кіномистецтв (викладач – Яковина Юліан Іванович).

1999 - 2004 роки – навчання на художньо-графічному факультеті Прикарпатського університету ім. В.Стефаника (диплом магістра), де й захистив наукову роботу на тему „Ленд-арт як напрямок сучасного українського візуального мистецтва – шляхи національної ідентифікації та глобалізаційні процеси”.

З 2004 по 2006 рр. працював учителем образотворчого мистецтва і дизайну у Підлузькій школі Тисменицького району Івано-Франківської області.

З 2005 по 2009 – робота на посаді головного дизайнера ПП «Дизайн-студія «ДіМ».

З 2010 року - суб`єкт підприємницької діяльності у сфері дизайну та візуального мистецтва.

З 2015 року - розпочав навчання в Івано-Франківському Богословському університеті імені святого Івана Золотоустого (катехитично-педагогічний факультет).

З 2017 року працюю вчителем образотворчого мистецтва та художньої культури у Івано-Франківському Приватному ліцеї «Католицький ліцей св. Василія Великого».

Виставкова та кураторська діяльність:

1995 р.

Персональна виставка графіки, клуб-салон „Ортус”, м. Івано- Франківськ.1996 р.

Персональна виставка графіки, приміщення професійно-технічного училища №5, м. Івано-Франківськ.1997 р. – 2002 р.

Періодичні виставки малярства художників Прикарпаття, обласний науково-методичний центр культури Прикарпаття, м. Івано- Франківськ.1998 р.

Персональна виставка графіки „Асоціації”, обласний науково-методичний центр культури Прикарпаття, м. Івано-Франківськ.Міжнародний проект „MAIL-ART” – „Гроші-гроші”, Палац Мистецтв, м. ЛьвівОрганізатор та учасник мистецької студентської групи „Гофрований простір” („Crimp area”).1999 р.

Учасник Всеукраїнського проекту „Мережа сучасного українського мистецтва”, ЦСМ при НаУКМА – лабораторія Графічного дизайну, м. КиївВиставка-конкурс „Наше місто ’99”, Міська Ратуша, м. Івано -Франківськ, відзнакаУчасть в інтерактивному міжнародному проекті „MAIL-ART” – „Stamp Archive”, м. Тілбург, Нідерланди.2000 р.

Виставка-конкурс „Наше місто 2000”, Міська Ратуша, м. Івано-ФранківськМистецький проект „February 10x10+1”, Виставкова зала Івано-Франківського осередку НСХУ, м. Ів. – Франківськ.2001 р.

Організатор та учасник групової виставки живопису та графіки „Crimp area+Весна”, Зал засідань Львівського осередку НСПУ, м. ЛьвівМолодіжна виставка живопису та графіки „Гра у краплі”, галерея „Акварель”, м. Київ

2003 р.

Пленер художників „Галичем”, Галицький р-н, с. КрилосХудожня виставка „Образ міста та Колегіати у графіці й малярстві українських та зарубіжних митців”, Івано-Франківський обласний художній музей2004 р.

Художня виставка молодих митців України, Виставкова зала Івано-Франківського осередку НСХУ, м. Івано-ФранківськЗасновник та учасник ГО "Молодіжна мистецька формаціїя „Форумс”.

2005 р.

Куратор та учасник мистецької акції „Навколо палацу” молодіжної мистецької формації „Форумс”. Ленд-арт проект - «Ініціація», Палац Потоцьких, м. Івано-ФранківськМіжнародна художня виставка „Осінній салон” (каталог), Палац мистецтв, м. ЛьвівКуратор та учасник молодіжного мистецького проекту „Репортаж” (фото панно перших люмінографічних експериментів, проект «Репортаж 7,5 секунд») Молодіжної Мистецької Формації „Форумс”, галерея „Чотири кімнати”, вул. Низова, 2 м. Івано-Франківськ. 2006 р.

Автор 3 проектів ленд-арту на фестивалі музики та ленд-арту "ШЕШОРИ": «Сіль Землі», «Перехрестя», перформенс «Падіння: Схід-Захід», смт. Шешори, Косівський р-н, Івано-Франківська обл. 2007-2008 р.

Куратор проекту „Школа Мистецтв Вихідного Дня” - ГО «Молодіжна Мистецька Формація „Форумс” за сприяння Івано-Франківського обласного художнього музею, м. Івано-Франківськ.2010 р.

Персональна виставка люмінографії експериментальної арт-лабораторїї Юліана Яковини та Ігоря Васюти, Культурно-мистецький Центр «Є», м. Івано- Франківськ. 2015 - 2107рр.

Керівник арт-студії "ВИФЛИЄМ" Католицького ліцею св. Василія Великого. 2011 - 2017рр.

Учасник та Куратор різноманітних мистецьких акцій та проектів у сфері дизайну та візуального мистецтва.

Надія Глинська?1
Надія Глинська
"Не можна перетворювати спорт із способу фізичного виховання дітей у спосіб боротьби за особистий успіх, не можна ділити дітей на здібних і посередніх до спорту, не можна розпалювати нездоровий потяг навколо боротьби за гідність школи"

Надія Глинська

учителька фізичної культури

2008 року закінчила Івано-Франківський коледж фізичного виховання з відзнакою за спеціальністю "Фізичне виховання". Здобула кваліфікацію викладача-організатора масової фізичної культури і спорту.

2010 року закінчила Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" і отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки "Педагогічна освіта". Здобула кваліфікацію бакалавра педагогічної освіти (фізична культура).

2011 року закінчила Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника" і отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Педагогіка і методика середньої освіти. Фізична культура" . Здобула кваліфікацію вчителя фізичної культури, організатора туристичної роботи.

З вересня 2008 року працюю в Католицькій школі св. Василія Великого вчителем фізичної культури.

Спеціаліст ll категорії (за результатами атестації 2015 р.)

Моє хобі - активні види спорту. Полюбляю туристичні походи. Регулярно займаюся в тренажерному залі, їжджу на велосипеді зі всією сім'єю.

У кожній дитині я бачу Людину, вірю в неї, у її розум, добре серце, безкорисливість і неповторність, тому до кожної дитини намагаюся знайти індивідуальний підхід, стати не просто вчителем, а й товаришем.

Намагаюся завжди йти в ногу з сьогоденням, запроваджувати нове, вибираючи з нього цінне та корисне.

Рухова активність - обов'язкова складова здоров'я, особливо для дітей!

Володимир Гронський?1
Володимир Гронський
,, Щоб мати‘‘ - треба вміти, щоб вміти - треба навчатись, щоб навчатись - треба займатись‘‘.

Володимир Гронський

учитель фізичної культури

У 2014 році закінчив магістратуру Прикарпатського національного університету ім. В.Стефаника за спеціальністю,, Фізичне виховання‘‘. Здобув кваліфікацію: Викладач фізичної культури. Організатор туристичної роботи.

У 2013 році здобув Сертифікат Національної школи футбольних арбітрів України.

Досвід роботи:2014 р. Чернівецька обласна спортивна школа,, Буревісник‘‘; КДЮСШ.2015р. Івано-Франківській ліцей №18.Намагаюсь урок фізичної культури зробити емоційним, викликати інтерес до навчання та знань. Використовую різноманітні види діяльності учнів, оптимально сполучаю їх з різними методами навчання.

Людмила Лучин?1
Людмила Лучин
«Люблю те, що роблю. Роблю те, що люблю»

Людмила Лучин

Учителька музичного мистецтва

Завжди керуюсь цим принципом, щоб тримати  баланс у житті. До чого б я не бралась, намагаюсь кожного разу зробити це неповторно і краще за попередній раз.

У 2004 році здобула музичну освіту за фахом диригент хору. А в 2016 закінчила з відзнакою Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника, отримавши повну вищу освіту за спеціальністю «Театральне мистецтво». Здобула кваліфікацію «Режисер естради і масових свят, менеджер соціокультурної сфери».

З 2005 по 2020 роки працювала в театрі артисткою хору.

А у вересні 2020 року, переступивши поріг Католицького ліцею, відчула велику відповідальність перед дітками і зраділа, що зможемо разом прославляти Бога піснею.

Кожна дитина унікальна і має свій особливий талант, який потрібно вчасно помітити і обов’язково розвивати. Але найголовніше, я вважаю, - це допомогти дитині відчути її унікальний дар і не змарнувати час на його вдосконалення. Тому разом з колегами вестиму дитину в тому напрямку, до якого лежатиме її душа.

Христина Чорній?1
Христина Чорній
«Споконвіку було Слово і з Богом було Слово, і Слово було – Бог» (Йо.1.1)

Христина Чорній

завідувач бібліотекою

Закінчила Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника за спеціальністю фінансист-викладач, кваліфікація – магістр. Працювала у банку «Хрещатик». З 2016 року стала катехитом на парафії Всіх святих українського народу.

Кожна людина намагається досягнути щастя, і його частинку можна відчути у читанні. Це особливий талант, який з безмірної доброти дарований нам Господом. Читання приносить для кожного прекрасні плоди і чудові можливості.

Моя мета – прищепити дітям любов до книг, щоб вони змогли інтелектуально та духовно зростати. Прагну, щоб за допомогою читання вони все краще пізнавали світ і все більше захоплювалися і прославляли його Творця.

о.Василь Чорній?1
о.Василь Чорній
«Мети досягає той, хто її прагне!»

о.Василь Чорній

практичний психолог

Народився і виріс в Івано-Франківську.

Закінчив Івано-Франківську Духовну Семінарію ім. свщмч. Йосафата та Івано-Франківську Теологічну Академію.

Закінчив Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника, навчаючись на філософському факультеті - кафедра експериментальної та соціальної психології. Завершив навчання на аспірантурі Івано-Франківського Богословського Університету ім. св. Івана Золотоустого, де на даний час готую до захисту кандидатську дисертацію із східного канонічного права. Вже понад 10 років працюю викладачем гомілетики та катехитики в Івано-Франкіській Духовній Семінарії ім. свщмч. Йосафата та в Івано-Франківському Богословському Університеті ім. св. Івана Золотоустого.

Досвід роботи психологом – 10 років праці в Комісії у справах родини Івано-Франківської Архієпархії.

Є настоятелем храму Всіх Святих Українського Народу УГКЦ, що у м.Івано-Франківську.

Вікторія Дергач?1
Вікторія Дергач
"Птах , який сидить на дереві, ніколи не боїться, що гілка під ним зламається, бо він довіряє не гілці , а власним крилам. Завжди вір у себе!"

Вікторія Дергач

медична сестра

 Ніколи не могла б подумати, що буду працювати з дітьми і це мені буде приносити задоволення. Вони веселі, цікаві, виховані, з ними легко знайти спільну мову. Це чудова школа і також гарний учительський колектив, з яким приємно працювати в гармонії та розумінні.