Останнім часом у практику роботи вчителів школи впроваджуються бінарні форми організації навчально-виховного процесу. Проведення таких уроків відбулось нещодавно в 6-А та в 6-Б класах. Це поєднання уроку біології (вчителька п. Наталія Кокар) та уроку образотворчого мистецтва (вчитель п. Ігор Васюта).
Проведення таких уроків підвищує навчально-пізнавальну діяльність учнів, формує самостійність мислення, розвиває творчість.
За допомогою бінарних уроків ми створюємо такі стосунки педагога й учнів, який називають сьогодні педагогікою партнерства, діалогу. Тоді учень є не тільки об'єктом впливу, а й самостійною особистістю, повноправним співучасником педагогічного процесу. Такі уроки проходять швидко, цікаво і захопливо, а найголовніше викликають інтерес до вивчення даного предмету навіть у тих школярів, кому він був зовсім нецікавий.